掃呢頁CODE去手機

2017年1月30日 星期一

張繼聰孖囝囝打機 網民驚嘆:間屋好大 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰晒出父子打機相,不過佢間屋先係重點!!!藝人張繼聰就嚟再做爸爸,喺老婆謝安琪(Kay)生B後就有排忙,所以佢呢日就趁住新年同囝囝張瞻打機「開年」,不過網民都將重點放喺佢間屋度喎!張繼聰喺Instagram上載咗張父子背影照,佢仲較暗咗啲光燈,睇落好浪漫!佢留言:「FIFAtime!Familytime⚽️上場無父子😂,數到七個一皮#初二✌」原來佢享受緊親子時間,鬼咁溫馨,唔少網民都嗌羨慕,不 ...


張繼聰晒出父子打機相,不過佢間屋先係重點!!!

藝人張繼聰就嚟再做爸爸,喺老婆謝安琪(Kay)生B後就有排忙,所以佢呢日就趁住新年同囝囝張瞻打機「開年」,不過網民都將重點放喺佢間屋度喎!

張繼聰喺Instagram上載咗張父子背影照,佢仲較暗咗啲光燈,睇落好浪漫!佢留言:「FIFA time ! Family time ⚽️上場無父子😂,數到七個一皮#初二✌」原來佢享受緊親子時間,鬼咁溫馨,唔少網民都嗌羨慕,不過…係葡萄佢間屋較多!

事關見到佢哋兩個擔咗張櫈坐喺電視機前,電視都唔算大,但間屋就真係好大好空曠咩都冇咁!有人搞笑問佢係咪冇梳化,點知有網民神回話「應該係屋企大到個距離好遠個梳化同電視」!雖然就未見到大肚阿Kay現身,但唔知係咪佢幫手影相呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!