掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

同導演唔啱 鄧月平自爆被加虐待戲險死 __,鄧月平,

鄧月平話同個導演唔係咁啱,點知臨時加咗場燒爆竹戲,差啲喺片場死!有「巨胸翠如」之稱的鄧月平(Larine)出席由鄭丹瑞(旦哥)執導的電影拜神儀式,有份演出的Larine坦言與旦哥合作超級緊張,而且戲中不乏當代女神,令她大感壓力,她說:「我好感激旦哥咁大膽用我呢位新人,如果唔係旦哥,我都唔會入行,其實之前參加ViuTV選美,當時諗無論輸贏,都唔諗住入行,好耐之前都有好多公司想簽我,但我玩開drama ...




其他影片:>>






鄧月平話同個導演唔係咁啱,點知臨時加咗場燒爆竹戲,差啲喺片場死!

有「巨胸翠如」之稱的鄧月平(Larine)出席由鄭丹瑞(旦哥)執導的電影拜神儀式,有份演出的Larine坦言與旦哥合作超級緊張,而且戲中不乏當代女神,令她大感壓力,她說:「我好感激旦哥咁大膽用我呢位新人,如果唔係旦哥,我都唔會入行,其實之前參加ViuTV選美,當時諗無論輸贏,都唔諗住入行,好耐之前都有好多公司想簽我,但我玩開drama,我真係想做演員,而唔係模特兒或者MC。」對於今次演出,Larine自評有八十分,她認為要不斷學習及進步。

被臨時加燒爆竹戲

另外,Larine透露正拍攝另一套電影,飾演被迫良為娼的角色,題材大膽及不乏性感演出:「都幾大尺度,我喺戲中畀人無限虐待,我識咗個導演好多年,但同佢唔係咁啱。(喺入面要被強姦?)未至於,但勁過畀人強姦,我差啲喺片場身亡,劇本冇呢場戲,係臨時加,我即刻打畀經理人問公司有冇幫我買保險,我可能會死,場戲喺我身上綁爆竹同淋火水,雖然係道具火水,但係真爆竹,真係要點着燒嘅。因為導演話你喺我心目中係花瓶,所以畀個機會我做唔係花瓶嘅角色。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!