掃呢頁CODE去手機

2017年1月14日 星期六

【獨家】索爆苟姑娘推出冇底線相集 全裸?「我諗冇人想睇啩?」 __,苟姑娘,苟芸慧,

開心宣佈就快可以申請香港永久居民身份證嘅苟芸慧(苟姑娘),有感而發謂:「真係冇諗過因為一輯相,跟住大家好似又記番我係邊個咁樣,我覺得今年我係有少少幸運……。」那輯相當然係某男性刊物嗰輯。低胸/喱士/睡衣/背心/床上碌來碌去,你幻想中的苟姑娘活現眼前。網民一邊質疑係咪P圖一邊瘋狂洗版。前晚連片都出埋,無話可說啦。三年前曾因為難抵外間壓力,致患上甲狀腺失調的苟姑娘,體重由115磅急升至170磅,外間幫 ...




其他影片:>>






開心宣佈就快可以申請香港永久居民身份證嘅苟芸慧(苟姑娘),有感而發謂:「真係冇諗過因為一輯相,跟住大家好似又記番我係邊個咁樣,我覺得今年我係有少少幸運……。」那輯相當然係某男性刊物嗰輯。低胸/喱士/睡衣/背心/床上碌來碌去,你幻想中的苟姑娘活現眼前。網民一邊質疑係咪P圖一邊瘋狂洗版。前晚連片都出埋,無話可說啦。三年前曾因為難抵外間壓力,致患上甲狀腺失調的苟姑娘,體重由115磅急升至170磅,外間幫佢改咗個名,叫「肥苟」A calling from God,索番晒嘅苟姑娘,歸位。但最弔詭嘅係,那邊廂sell(健康)性感,苟姑娘依家卻穿上樽領做專訪,理由是「不想被定型」。係真係樽領。包到上頸。同43歲錫礦大王後人陸漢洋(前名陸恭和)拍拖之後,苟姑娘是否從此「收身」?未住,苟姑娘噚日接受《蘋果》專訪時稱,計劃推出相集,紀錄由入行以來,以及患病這三年來的心路歷程,想帶番啲正面訊息俾大家。昔日水腫發福相片,苟姑娘苦笑謂「大家應該有好多」:「我反而想用牙刷嘅手法去表達出嚟,未必一定要攞返出嚟,講真以前肥嘅相好多㗎啦哈哈。唔使再刻意去攞出嚟。」而苟姑娘的想法是,用art手法影一輯抽象相,冇底線。靚就OK。「呢個病其實都有三年,我諗觀眾睇住我由冇嘢、出事,到好番,可能觀眾唔係幾覺得咁長時間,但留心其實都有兩三年時間。」是否覺得有段時間俾觀眾離棄?「我其實都會覺得……自己好灰,諗嘢都會好灰,但其實觀眾一路都好支持我,有時網上嘅comment都會話肥得都好靚。呢啲鼓勵嘅說話其實對當時低潮嘅時候係幾重要嘅。」出相集,苟姑娘的Selling point係正能量,而更多人關心的可能是「底線」問題:「其實已經搵咗個art director,佢之前幫人影過全nude嘅相,係幾靚係拍得幾靚同有啲meaning,我唔係特別抗拒,喺呢個moment。」泳衣?會考慮,苟姑娘最想就係操番選美嗰陣嘅body,泳衣尺度要更性感。全裸?「我會尊重art director,佢想點就點。最重要係相同文字inspire到其他人。其實呢一刻我係未諗到底線係可以去到邊。」真係全裸?!!!!

苟姑娘笑言:「我諗冇人想睇啩?算」服裝及場地:Tory Burch(銅鑼灣店)

三年前苟姑娘體重由115磅急升至170磅
苟姑娘笑言冇人想睇佢全祼
苟姑娘依家卻穿上樽領做專訪(攝影:林德雄)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!