掃呢頁CODE去手機

2017年1月2日 星期一

【推秋官元旦飯局】直認小器介意「死亡之吻」 欣宜捧獎威畀肥姐睇 __,秋官,欣宜,鄭少秋,

鄭欣宜喺叱咤攞咗3個獎,同容祖兒平起平坐齊齊做大贏家,兩位大贏家喺慶功宴上擁抱,面貼面嘟晒嘴扮錫錫,欣宜接受訪問心情仍未平復:「件事真係好癲!」對於祖兒話佢來勢洶洶,欣宜指住自己心口:「佢都來勢(細)洶洶(胸)。」記者笑佢:「嘩!你睇小人哋!」欣宜即兜:「唔係,講笑咋,自己真係冇諗過囉,成件事都癲晒。」講到台上重提死亡之吻(新聞連結:http://bit.ly/2iXxrVZ),係咪有感而發?欣宜 ...




其他影片:>>






鄭欣宜喺叱咤攞咗3個獎,同容祖兒平起平坐齊齊做大贏家,兩位大贏家喺慶功宴上擁抱,面貼面嘟晒嘴扮錫錫,欣宜接受訪問心情仍未平復:「件事真係好癲!」對於祖兒話佢來勢洶洶,欣宜指住自己心口:「佢都來勢(細)洶洶(胸)。」記者笑佢:「嘩!你睇小人哋!」欣宜即兜:「唔係,講笑咋,自己真係冇諗過囉,成件事都癲晒。」講到台上重提死亡之吻(新聞連結: http://bit.ly/2iXxrVZ ),係咪有感而發?欣宜笑住話:「我真係一路好小器記住呢件事,自己最介意,因為被外界批評之後,影響對媽咪嘅感覺。記得當年喺叱咤攞新人獎,台上冇多謝媽咪,因為好驚自己講咗啲嘢之後,啲人又提番起媽咪嘅嘢,其實媽咪係我人生中最重要嘅人,冇理由唔提佢,所以今日戴番佢副眼鏡出嚟,想話畀大家知孝順唔係錯嘅,因為冇佢就冇我,佢副眼鏡我保存到家,其實係平光鏡,但自己戴住發覺眼睫毛掃到塊鏡,所以剝咗鏡片出嚟,自己一定會攞3個獎返去畀媽咪睇。」(新聞連結: http://bit.ly/2iXqy6Z )問到以前點解冇人同佢慶祝?欣宜話:「因為嗰個階段自己收埋自己,成日同媽咪講要爭氣,但出去玩又點爭氣呢?所以冇乜朋友,但呢幾年賺到最多嘅係大班兄弟姐妹,包括Supper Moment、YY(黃偉文),有乜嘢佢哋即刻出嚟幫我手。」至於攞到我最喜愛的歌曲,但嚴重超時冇得唱歌,欣宜話:「我都唔知,自己都喊到亂晒,總之o依家都好緊張,冇諗過上台攞咁有份量嘅獎。」驚唔驚出年有壓力?佢話:「唔可以驚,呢行只有盡量做到更好,未發生都驚,不如唔好入行啦,許廷鏗、鄧小巧攞獎,我喺台下都喊到攰晒。」問到爸爸鄭少秋有冇send message畀佢?欣宜話:「有呀,爹哋好搞笑,今朝send message問我有冇興趣食個飯?我話今晚係叱咤頒獎禮,爹哋問邊度有得睇?當我攞完第一個獎返後台,收到爹哋嘅message恭喜,我會同爹哋食飯慶祝吓。」

(攝影:陳俊強、仇志德) 欣宜直認好介意當年被指「死亡之吻」
仲話要攞啲獎返去畀亡母肥姐睇 欣宜同祖兒喺慶功宴上又攬又錫 欣宜噚晚上台攞獎時,仲拎咗肥姐副眼鏡出嚟戴住攞獎。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!