掃呢頁CODE去手機

2017年1月14日 星期六

李國麟冇對無綫不滿:畀人擺上枱 __,無綫,

李國麟澄清話佢冇對無綫不滿,佢覺得似畀人擺上枱。藝人李國麟被指在訪問中大呻無綫糟蹋人才,在2017年4月對續約情況感不太樂觀。他接受東網電話訪問時指自己的言論遭到放大,他說:「感覺自己好似畀人擺上枱咁。其實個訪問開頭係問我,係關於一套網劇Poster嘅嘢,之後我就講其他說話,包括我對公司嘅感受,的確係有講到嗰啲說話,但絕對唔係鬧公司。之後公司都有同我傾偈,話我唔應該接受嗰個訪問。」強調無怪責無綫李 ...


李國麟澄清話佢冇對無綫不滿,佢覺得似畀人擺上枱。

藝人李國麟被指在訪問中大呻無綫糟蹋人才,在2017年4月對續約情況感不太樂觀。他接受東網電話訪問時指自己的言論遭到放大,他說:「感覺自己好似畀人擺上枱咁。其實個訪問開頭係問我,係關於一套網劇Poster嘅嘢,之後我就講其他說話,包括我對公司嘅感受,的確係有講到嗰啲說話,但絕對唔係鬧公司。之後公司都有同我傾偈,話我唔應該接受嗰個訪問。」

強調無怪責無綫

李國麟亦強調自己絕無怪責無綫的意思,他說:「我係作為一個員工,想公司繼續進步先咁講,裏面一啲負能量都冇,如果我係做得唔愉快,我一早就走咗,冇諗過報道出嚟會有人受傷害,如果公司要追究我,我都承擔得起,我會負番個責任。」

提到其合約,他表示已經與無綫傾好續約:「條件幾好,仲一拍即合,去到2018年4月。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!