掃呢頁CODE去手機

2017年1月24日 星期二

策騎墮地險爆頭 __,

策騎墮地險爆頭

新片拍檔劉德華策騎發生意外,子丹表示:「當時我身在外地,即刻透過王晶去打聽佢嘅消息。(新片上映受影響?)王晶諗住攞套戲去參展,至今都未定實幾時上映,應該影響唔係咁多,只係未配音啫,呢兩

策騎墮地險爆頭新片拍檔劉德華策騎發生意外,子丹表示:「當時我身在外地,即刻透過王晶去打聽佢嘅消息。(新片上映受影響?)王晶諗住攞套戲去參展,至今都未定實幾時上映,應該影響唔係咁多,只係未配音啫,呢兩日我會負責剪片先,跟住就可以正式收爐迎接雞年嘞。」子丹又憶述2005年拍攝徐克電影《七劍》時九死一生的經歷:「我同個女文替(文戲替身)拍策騎上山嘅戲份,點知原來對方冇呢個經驗,佢好緊張咁扯實我,當時馬匹 ...


日我會負責剪片先,跟住就可以正式收爐迎接雞年嘞。」

子丹又憶述2005年拍攝徐克電影《七劍》時九死一生的經歷:「我同個女文替(文戲替身)拍策騎上山嘅戲份,點知原來對方冇呢個經驗,佢好緊張咁扯實我,當時馬匹上緊斜路,我都意料到可能會發生意外。我左眼望到附近有塊大石,諗緊點卸力,說時遲那時快兩個人一齊碌咗落嚟,落咗地之後個女仔冇聲,我好驚係咪出咗事,隔咗一陣終於聽到對方把聲嘞,我放心再望一望,竟然見到塊大石喺我哋兩個頭隔籬唔夠半呎!」認真驚險!


鍾意就快D Share啦!