掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

華姐:冇黐乳貼!李璧琦凍到震咪咪 __,華姐,李璧琦,

嘩!藝人張秀文與李璧琦於馬來西亞出席《2017國際中華小姐競選》,擔任評判的二人性感走過紅地氈,當中最性感為李壁琦,以低胸紫色晚裝示人,雙峰幾乎倒出!而張秀文則穿上黑色低胸晚裝,露出三吋事業線,不過就不及平時的性感程度,略為失色!李壁琦謂自己不是選美出身,故出席選美活動都想穿得隆重,問到有甚麼防走光措施?她說:「件衫啲cutting都防走光,不過冇貼乳貼,因為唔想個形狀露咗出嚟!」張秀文被指「輸波 ...


嘩!

藝人張秀文與李璧琦於馬來西亞出席《2017國際中華小姐競選》,擔任評判的二人性感走過紅地氈,當中最性感為李壁琦,以低胸紫色晚裝示人,雙峰幾乎倒出!而張秀文則穿上黑色低胸晚裝,露出三吋事業線,不過就不及平時的性感程度,略為失色!

李壁琦謂自己不是選美出身,故出席選美活動都想穿得隆重,問到有甚麼防走光措施?她說:「件衫啲cutting都防走光,不過冇貼乳貼,因為唔想個形狀露咗出嚟!」

張秀文被指「輸波」給李壁琦,她笑謂:「唔想次次都係『神』,呢個名銜有壓力,咪咪會消失架!」談到她清減後是否cup亦下跌?她謂現在想營造出豐滿效果會比較難,不過磅數只輕了一、兩磅,是身體少了脂肪。

受訪期間亦有搞笑事,因場地比較冷的關係,李壁琦受訪時凍到震令雙峰亦跟住震,被記者取笑指再震就會令觀眾流鼻血,身旁的張秀文即謂:「好彩今日唔洗行樓梯,如果唔係仲震撼!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!