網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月31日 星期二

同馮德倫隔空傳情?舒淇:想飛到你身邊 __,馮德倫,舒淇,

好Sweet呀!新年最緊要團團圓圓,同最愛嘅人一齊過年就最溫馨啦,所以台灣藝人舒淇前幾日喺微博都同大家交代咗佢返咗娘家過年,仲有傳佢同老公馮德倫一齊喺台灣陽明山竹子湖撐枱腳添,真係Sweet到爆。不過唔知舒淇係咪呢幾日已經開始投入工作,要同老公馮德倫相隔兩地而相思病發作,今日凌晨,舒淇就喺微博度話:「鴨子不能飛是因為他喜歡思念但我就是想飛到你身邊……​」雖然冇Tag馮德倫又冇提起佢,但相信舒淇都係 ...


好Sweet呀!

新年最緊要團團圓圓,同最愛嘅人一齊過年就最溫馨啦,所以台灣藝人舒淇前幾日喺微博都同大家交代咗佢返咗娘家過年,仲有傳佢同老公馮德倫一齊喺台灣陽明山竹子湖撐枱腳添,真係Sweet到爆。

不過唔知舒淇係咪呢幾日已經開始投入工作,要同老公馮德倫相隔兩地而相思病發作,今日凌晨,舒淇就喺微博度話:「鴨子不能飛是因為他喜歡思念 但我就是想飛到你身邊……​」雖然冇Tag馮德倫又冇提起佢,但相信舒淇都係同佢老公撒嬌,想快啲飛返去佢身邊,嗚呀!舒淇同馮德倫真係愈嚟愈Sweet,放閃頻率愈嚟愈高,真係戥佢哋開心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!