網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月24日 星期二

【女神認老】舒淇晒白髮同劉偉強合照 __,女神,劉偉強,舒淇,

女神呀~~女神呀~~現年40歲嘅舒淇上年嫁畀馮德倫做老婆,組織一個幸福嘅家庭。不過結婚後,兩人各有各忙,舒淇甫上社交網站嘅相多數都係關於工作。臨新農曆新年,舒淇上載一張同劉偉強嘅合照,留言話:「我收爐、他開爐。」搞到班網民好好奇,留言問「他」係講緊邊個,到底係馮德倫定係劉偉強?其實張相有個令網友憂心嘅地方,就係舒淇額前生咗幾條銀絲,粉絲見到都戥佢辛苦,叫佢注重身體,唔好畀自己咁辛苦。之後,舒淇回覆 ...


女神呀~~女神呀~~

現年40歲嘅舒淇上年嫁畀馮德倫做老婆,組織一個幸福嘅家庭。不過結婚後,兩人各有各忙,舒淇甫上社交網站嘅相多數都係關於工作。

臨新農曆新年,舒淇上載一張同劉偉強嘅合照,留言話:「我收爐、他開爐。」搞到班網民好好奇,留言問「他」係講緊邊個,到底係馮德倫定係劉偉強?其實張相有個令網友憂心嘅地方,就係舒淇額前生咗幾條銀絲,粉絲見到都戥佢辛苦,叫佢注重身體,唔好畀自己咁辛苦。之後,舒淇回覆說:「讓你們漸漸的看我老去。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!