網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月16日 星期一

出價百萬包一夜 莊思敏嬲爆:有咩好玩 __,莊思敏,

莊思敏覺得咁做好唔尊重。(資料圖片)藝人莊思敏今日大動肝火,喺社交網上載咗兩個憤怒嘅公仔圖案,仲留言話「玩玩玩,有咩咁好玩呀。」係囉,有咩咁好玩呢?佢仲上載咗一張對話截圖,對方留言問佢「100萬一夜干不干。」嘩,咁又真係嬲喎,雖然無講做乜,但莊思敏即刻回覆對方話「找其他人玩吧。」東網即刻搵到莊思敏,佢話「呢個人以我所知第一次傳訊息過嚟,但呢啲人會成日改名,都唔知係咩人,成日覺得呢啲問價好唔尊重,同 ...


莊思敏覺得咁做好唔尊重。(資料圖片)

藝人莊思敏今日大動肝火,喺社交網上載咗兩個憤怒嘅公仔圖案,仲留言話「玩玩玩,有咩咁好玩呀。」係囉,有咩咁好玩呢?佢仲上載咗一張對話截圖,對方留言問佢「100萬一夜干不干。」嘩,咁又真係嬲喎,雖然無講做乜,但莊思敏即刻回覆對方話「找其他人玩吧。」

東網即刻搵到莊思敏,佢話「呢個人以我所知第一次傳訊息過嚟,但呢啲人會成日改名,都唔知係咩人,成日覺得呢啲問價好唔尊重,同埋佢哋成日都仲要追問,真係好煩又滋擾,你唔覆佢又會不停追問,你覆佢佢又不停確認你(係咪唔玩),佢哋活喺自己嘅世界入面咁,但我都唔會理佢哋,得啖笑啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!