掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

【特首選戰】財爺首回應林鄭請辭:神選中嘅人通常行崎嶇路 __,特首,

UNWIRE.HKfb截圖被指有意參選特首的財政司司長曾俊華已辭職逾一個月,他接受科技網站「UNWIRE.HK」訪問時,被問到會否介意至今仍未獲中央批准辭職,他語帶停頓,再說「相信中央會公平公正處理」。對於政務司司長林鄭月娥昨日宣佈辭職,曾俊華回應稱香港人一向喜歡公平競爭,認為「係好事」。主持人又問「上帝有無同你講支持你參選呀?」他回應稱「我自己無問過,不過喺聖經有個故事,通常被神選中嘅人都要行條 ...




其他影片:>>






被指有意參選特首的財政司司長曾俊華已辭職逾一個月,他接受科技網站「 UNWIRE.HK 」訪問時,被問到會否介意至今仍未獲中央批准辭職,他語帶停頓,再說「相信中央會公平公正處理」。對於政務司司長林鄭月娥昨日宣佈辭職,曾俊華回應稱香港人一向喜歡公平競爭,認為「係好事」。主持人又問「上帝有無同你講支持你參選呀?」他回應稱「我自己無問過,不過喺聖經有個故事,通常被神選中嘅人都要行條崎嶇嘅路」,主持再追問他「Are you ready?」曾俊華笑著反問「ready for what?」主持人再問他「ready for 行一條崎嶇的路」,他就笑著回應「我都行咗幾十年,會繼續行崎嶇嘅路」,似是暗示不會退出選。【財爺fb live金句】

問:知唔知咩叫洗板

答:「你想玩我吖?(稍停頓) 知!係咪即係好大量嘅留言,英文叫spamming。」問:有冇見過Steve Jobs

答:「上網睇過,但真係未見過,佢都過咗生啦喎,見到會非常之驚!」問:介不介意中央不批你辭職?

答:「好相信中央政府會公平公正處理呢件事情。」問:點睇林鄭辭職?

答:「香港人一向鍾意公平競爭,呢件係好事嚟。」問:參選有冇問過上帝支唔支持?

答:「我冇問過,但聖經有個故事,被神選中嘅人都要行一條比較崎嶇嘅路。」問:Are you ready行崎嶇嘅路?

答:「我條崎嶇嘅路已經行咗幾廿年,我會繼續行落去。」問:畀人叫「薯片叔叔」會唔會唔開心?

答:「無,幾好呀!做咗個brand出嚟,大家認識,我又幾鍾意嗰個薯片嘅。(你都會食嘅?)係呀。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!