掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

幫何雁詩谷碟 陳瀅:賣剩我包底! __,陳瀅,何雁詩,

陳凱琳(右)為好姊妹何雁詩打氣,趁機騷吓小蠻腰。
幫何雁詩谷碟陳瀅:賣剩我包底!藝人陳瀅、陳凱琳、賴慰玲及SuperGirls成員Cheronna,昨日現身好姊妹何雁詩的新碟宣傳活動,問到會買多少隻碟支持?陳瀅即豪言會包底:「賣剩嗰啲我包底!」何雁詩即笑說要立刻加印唱片。對於一眾好姊妹義不容辭前來撐場,何雁詩坦言很感動:「我會請佢哋食飯,希望今年嘅作品有好成績,上台攞獎可以多謝佢哋。」而陳瀅則表示這兩年看見她進步,自己亦非常感動。陳凱琳(右)為好 ...


幫何雁詩谷碟 陳瀅:賣剩我包底!

藝人陳瀅、陳凱琳、賴慰玲及Super Girls成員Cheronna,昨日現身好姊妹何雁詩的新碟宣傳活動,問到會買多少隻碟支持?陳瀅即豪言會包底:「賣剩嗰啲我包底!」何雁詩即笑說要立刻加印唱片。對於一眾好姊妹義不容辭前來撐場,何雁詩坦言很感動:「我會請佢哋食飯,希望今年嘅作品有好成績,上台攞獎可以多謝佢哋。」而陳瀅則表示這兩年看見她進步,自己亦非常感動。

此外,何雁詩活動前到電台宣傳時表示,新碟概括了她去年的努力,並感激愛過的人,包括日韓混血舊愛,問到可會送碟給對方?她笑說:「叫佢自己買佢有份見證呢隻碟嘅出現。」

何雁詩宣傳新碟,好姊妹一呼百應,認真唔話得!
  • 何雁詩宣傳新碟,好姊妹一呼百應,認真唔話得!

鍾意就快D Share啦!