掃呢頁CODE去手機

2017年1月23日 星期一

生咗喇!楊子傍實黃聖依加拿大添丁 __,楊子,黃聖依,

恭喜晒,唔知幾時可以見到B仔個樣呢?現年33歲的內地女星黃聖依,日前被爆出再為富商兼經理人楊子懷有身孕,楊子上星期更親證黃聖依的確懷第二胎,仲話好快生得㖭!說時遲那時快,今日就有消息指黃聖依生咗喇,仲係慈姑椗嚟!!據大陸媒體報道,昨天下午,黃聖依喺加拿大溫哥華誕下健康B仔,老公楊子全程細心陪到實,迎接囝囝嘅到來,仲可以一家四口齊齊過佢哋夫妻嘅結婚十周年。而巨力影視傳媒宣傳負責人陳小姐亦向媒體表示: ...


恭喜晒,唔知幾時可以見到B仔個樣呢?

現年33歲的內地女星黃聖依,日前被爆出再為富商兼經理人楊子懷有身孕,楊子上星期更親證黃聖依的確懷第二胎,仲話好快生得㖭!說時遲那時快,今日就有消息指黃聖依生咗喇,仲係慈姑椗嚟!!

據大陸媒體報道,昨天下午,黃聖依喺加拿大溫哥華誕下健康B仔,老公楊子全程細心陪到實,迎接囝囝嘅到來,仲可以一家四口齊齊過佢哋夫妻嘅結婚十周年。而巨力影視傳媒宣傳負責人陳小姐亦向媒體表示:「聖依生產非常順利,寶寶很可愛,感謝大家關心!」又指夫妻二人好快就會回國。黃聖依幾時產後復出?陳小姐正面回應:「等身體恢復了,聖依立刻會投入工作。已經有兩個劇組一直等着她進組拍攝。」

楊子再次得子,喜上眉梢嘅佢已經忍唔住要喺網上晒兩公婆同BB嘅手仔相,仲寫咗篇文感激老婆黃聖依十年嚟嘅忍讓:「結婚十年,聖依從孩子,成為兩個孩子的媽媽,從二人世界到四口之家,感恩盛世,國泰民安,感謝聖依,面對誤會,十年隱忍……」Sweet到呢!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!