掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

【抛晒鑊】霆鋒義炒牛河 一萬蚊一碟! __,霆鋒,謝霆鋒,

一萬蚊一碟,做善事冇計嘅!影星謝霆鋒、衛詩雅及韓星鄭容和到中環出席牛河義炒活動,宣傳英皇電影《決戰食神》,現場早已吸引大批fans等候,主要是後生女Fans,兩大型男一到場,歡呼聲叫個不停,Fans紛紛舉機拍照!現場環境狹窄,一眾記者來回穿梭希望取得有利位置拍攝,亦有大批市民圍觀,保安及工作人員負責隔開人流,幸未算混亂。廚藝了得的霆鋒即場在大牌檔檔口炒乾炒牛河作義賣,每碟賣一萬港元,霆鋒炒河功架十 ...


一萬蚊一碟,做善事冇計嘅!

影星謝霆鋒、衛詩雅及韓星鄭容和到中環出席牛河義炒活動,宣傳英皇電影《決戰食神》,現場早已吸引大批fans等候,主要是後生女Fans,兩大型男一到場,歡呼聲叫個不停,Fans紛紛舉機拍照!

現場環境狹窄,一眾記者來回穿梭希望取得有利位置拍攝,亦有大批市民圍觀,保安及工作人員負責隔開人流,幸未算混亂。

廚藝了得的霆鋒即場在大牌檔檔口炒乾炒牛河作義賣,每碟賣一萬港元,霆鋒炒河功架十足頻頻抛鑊,火速完成兩碟牛河,容和、詩雅及一眾善長食過之後都大讚美味!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!