網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月4日 星期三

中文金曲:譚嘉儀拎新人獎多謝錯電台 __,譚嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

譚嘉儀多謝錯台喎!《第三十九屆十大中文金曲頒獎禮》今晚舉行,「最有前途新人獎」的金、銀、銅獎分別由譚嘉儀、鄧小巧及鄭世豪奪得,擊敗小巧、爆冷獲金獎的譚嘉儀即忍不住哭,她說:「我冇諗過可以企上嚟做新人,今年年頭出咗歌,冇諗過年尾可以出碟係神迹!」又多謝唱片公司及家人的支持。之後她演唱歌曲時,她想再一次多謝主辦電台,卻不慎講錯了另一電台的名稱。而小巧則說:「有人問點解我入行7年都係新人,我同許廷鏗同一 ...


譚嘉儀多謝錯台喎!

《第三十九屆十大中文金曲頒獎禮》今晚舉行,「最有前途新人獎」的金、銀、銅獎分別由譚嘉儀、鄧小巧及鄭世豪奪得,擊敗小巧、爆冷獲金獎的譚嘉儀即忍不住哭,她說:「我冇諗過可以企上嚟做新人,今年年頭出咗歌,冇諗過年尾可以出碟係神迹!」又多謝唱片公司及家人的支持。之後她演唱歌曲時,她想再一次多謝主辦電台,卻不慎講錯了另一電台的名稱。

而小巧則說:「有人問點解我入行7年都係新人,我同許廷鏗同一年參加比賽,但係我哋都知呢條路有幾難行,7年唔重要,最重要我終於做到新人,出到歌。好多人話我唔靚唔靚做歌手,但我唔記得做歌手同靚唔靚係無關嘅。」台下的鄭欣宜即大叫:「好索!」

鄭世豪就分別多謝舊唱片公司及現時的唱片公司,又多謝太太讓他暫時放低生B的願望,去做專輯,並多謝大家畀機會他在這個歲數做新人。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!