網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月31日 星期二

【暗撻師妹】傳栢芝介入致分手 __,栢芝,張栢芝,

鄭中基當年力追楊千嬅,以千嬅出生日期作歌《二月三日》成功俘虜對方,兩人有過一段甜蜜日子,其後傳出鄭中基暗撻師妹張栢芝,千嬅於99年單方面宣佈分手。當年千嬅接受本報專訪,被問到是否被栢芝撬牆腳?她說:「我冇親眼睇到,冇親耳聽到,唔會追想番,反正都唔係最重要事。」當時千嬅還讚栢芝靚女兼有性格,問到會否憎栢芝?她說:「我點解會憎佢?另一個角度睇,佢陰功㗎,因為佢年紀細,要去面對咁多問題。」問對鄭中基有否 ...




其他影片:>>






鄭中基當年力追楊千嬅,以千嬅出生日期作歌《二月三日》成功俘虜對方,兩人有過一段甜蜜日子,其後傳出鄭中基暗撻師妹張栢芝,千嬅於99年單方面宣佈分手。當年千嬅接受本報專訪,被問到是否被栢芝撬牆腳?她說:「我冇親眼睇到,冇親耳聽到,唔會追想番,反正都唔係最重要事。」

當時千嬅還讚栢芝靚女兼有性格,問到會否憎栢芝?她說:「我點解會憎佢?另一個角度睇,佢陰功㗎,因為佢年紀細,要去面對咁多問題。」問對鄭中基有否恨意?千嬅說:「冇,我仲關心佢,呢段情令我學識同人相處,咁先至會長大。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!