網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月18日 星期三

成日畀子華恰 阿佘:佢太乞人憎 __,子華,佘詩曼,阿佘,黃子華,

佢哋不知幾friend!藝人佘詩曼出席「hmv中環概念店隆重開幕」活動並擔任剪綵嘉賓,談到她將參與與黃子華編劇的新片,戲中飾演政府官員的她甚有威嚴,不過她就笑指會在戲中「恰」對方。談到子華表示若有錫錫戲份要徵求她同意,她說:「有咩?有開會傾嘅,問我底線,有咩動作唔做得,我話唔好扯頸囉,之前傷過!」至於戲中可有親吻鏡頭?她說:「唔知佢寫成點,有成四稿,五稿,唔知到時會唔會攝個第十一稿落去,不過唔會好 ...




其他影片:>>






佢哋不知幾friend!

藝人佘詩曼出席「hmv中環概念店隆重開幕」活動並擔任剪綵嘉賓,談到她將參與與黃子華編劇的新片,戲中飾演政府官員的她甚有威嚴,不過她就笑指會在戲中「恰」對方。

談到子華表示若有錫錫戲份要徵求她同意,她說:「有咩?有開會傾嘅,問我底線,有咩動作唔做得,我話唔好扯頸囉,之前傷過!」至於戲中可有親吻鏡頭?她說:「唔知佢寫成點,有成四稿,五稿,唔知到時會唔會攝個第十一稿落去,不過唔會好嚴重嘅,係喜劇!」

她又謂以前與對方合作時經常被子華整蠱,她就還手,她說:「因為我唔夠佢講,我就用牙籤筒拍佢個頭,太乞人憎我都唔記得呢件事,佢提番我先知,估唔到佢咁小氣!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!