掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

戴情侶帽+攬腰 朱智賢撻着謝東閔 __,謝東閔,朱智賢,

有圖有真相!有讀者爆料指無綫新咪神朱智賢日前晚上孖住謝東閔去維園行花市,更戴上情侶帽兼攬腰咬耳仔,狀甚親匿!朱智賢接受東網訪問時否認撻着,指當時與一班朋友一齊:「我哋唔係親密。(佢攬你腰?)花市好多人、好迫,佢有紳士風度啫!(佢好似有女友?)咁我唔清楚。」而謝東閔回覆東網時亦表示因當時人多,怕走失才行得比較近。 ...


有圖有真相!

有讀者爆料指無綫新咪神朱智賢日前晚上孖住謝東閔去維園行花市,更戴上情侶帽兼攬腰咬耳仔,狀甚親匿!朱智賢接受東網訪問時否認撻着,指當時與一班朋友一齊:「我哋唔係親密。(佢攬你腰?)花市好多人、好迫,佢有紳士風度啫!(佢好似有女友?)咁我唔清楚。」而謝東閔回覆東網時亦表示因當時人多,怕走失才行得比較近。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!