網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月31日 星期二

佘詩曼素顏煮飯仔 網友睇到流口水 __,佘詩曼,

真係美女廚房,食咗先講。藝人佘詩曼(阿佘)唔單只樣靚演技好,仲超級鐘意煮嘢食,唔講唔知原來佢係煮嘢食高手,之前佢就喺一個內地煮嘢食嘅真人騷拎咗冠軍㖭,真係非常厲害。雖然佢一向工作忙碌,早前又要忙於電影嘅拍攝,不過一向愛錫家人嘅佢趁住新年有得休息,都盡量陪伴屋企人,真係孝順女喇!呢日阿佘就喺社交平台同網友分享咗佢煮嘢食嘅片,仲話:「初三赤口不出外,留喺屋企煮飯仔!遲來的拜年㊗大家笑口常開!豐衣足食! ...




其他影片:>>






真係美女廚房,食咗先講。

藝人佘詩曼(阿佘)唔單只樣靚演技好,仲超級鐘意煮嘢食,唔講唔知原來佢係煮嘢食高手,之前佢就喺一個內地煮嘢食嘅真人騷拎咗冠軍㖭,真係非常厲害。雖然佢一向工作忙碌,早前又要忙於電影嘅拍攝,不過一向愛錫家人嘅佢趁住新年有得休息,都盡量陪伴屋企人,真係孝順女喇!

呢日阿佘就喺社交平台同網友分享咗佢煮嘢食嘅片,仲話:「初三赤口不出外,留喺屋企煮飯仔!遲來的拜年㊗大家笑口常開!豐衣足食!恭喜恭喜!」片中見到一大碟羊架,仲有蕃茄薯仔,賣相相當靚,阿佘仲喺上面淋上醬汁,簡直隔住個mon都感受到有幾好味!唔少網友都紛紛留言大讚碟羊架好正,好想食咁話,仲有眼利嘅網友留意到阿佘素顏上陣,但仍然都係咁靚呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!