掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

忙開工又要苦讀朱千雪叫追求者體諒 __,千雪,朱千雪,

朱千雪只能以短訊與追求者維繫感情。
忙開工又要苦讀朱千雪叫追求者體諒藝人朱千雪、單立文(豹哥)及張振朗昨日到洪水橋拍攝劇集《踩過界》,劇情講述豹哥及振朗在工廠打鬥,千雪前來勸交卻中槍倒地,而振朗拍攝時不慎撞傷膝蓋,要稍作休息。朱千雪只能以短訊與追求者維繫感情。對於馬國明與黃心穎傳秘撻逾1年,曾與馬國明傳緋聞的千雪表示不知情:「唔知呀!我同心穎係同屆港姐咋!唔通佢要問過我先准拍拖?」此時豹哥突然插嘴,笑說:「我知好多喎!我瞓喺佢哋中間 ...


忙開工又要苦讀朱千雪叫追求者體諒

藝人朱千雪、單立文(豹哥)及張振朗昨日到洪水橋拍攝劇集《踩過界》,劇情講述豹哥及振朗在工廠打鬥,千雪前來勸交卻中槍倒地,而振朗拍攝時不慎撞傷膝蓋,要稍作休息。

對於馬國明與黃心穎傳秘撻逾1年,曾與馬國明傳緋聞的千雪表示不知情:「唔知呀!我同心穎係同屆港姐咋!唔通佢要問過我先准拍拖?」此時豹哥突然插嘴,笑說:「我知好多喎!我瞓喺佢哋中間嘅!(即係佢哋一齊瞓?)係呀!三人行!其實係咪影到車出車入咋?呢啲好正常!」

此外,攻讀碩士課程的千雪透露下周開學,一周有六日都要上堂,同時要兼顧拍廣告及出席活動,雖然非常忙碌,但仍希望可趁暑假拍攝一套新劇。提到早前自爆有追求者,她表示仍在了解中:「順其自然,唔抗拒拍拖。(但你咁忙!)我同外國朋友都係用WhatsApp、FaceTime聯絡,對方知我係咁忙,要體諒!」

朱千雪曾與馬國明傳緋聞,不少人都大讚兩人好襯。
  • 朱千雪曾與馬國明傳緋聞,不少人都大讚兩人好襯。
張振朗(右)與豹哥在工廠對峙,仲埋身毆鬥!
  • 張振朗(右)與豹哥在工廠對峙,仲埋身毆鬥!
  • 放大圖片
朱千雪做和事老,卻遭張振朗以槍指頭。
  • 朱千雪做和事老,卻遭張振朗以槍指頭。

鍾意就快D Share啦!