掃呢頁CODE去手機

2017年1月9日 星期一

【向林憶蓮挑機】張敬軒宣布參賽《歌手》 __,憶蓮,張敬軒,林憶蓮,

軒仔突然宣布參賽《歌手》,真係嚇親一班粉絲。繼樂壇天后林憶蓮早前落實參加內地歌唱節目《我是歌手》第5季(《歌手》)後,盛傳會加盟嘅歌手「降兩度」張敬軒(軒仔)亦喺Instagram晒出《歌手》宣傳海報,宣布參加比賽!張敬軒留言:「希望籍此,能把一些自己喜歡的、自己的歌、別人的歌好好唱一遍。」而佢亦有另外喺微博留言:「一個舞臺,一支話筒,關於音樂和情感,但願你能從中再次認識我。感謝#歌手#拍攝、設計 ...


軒仔突然宣布參賽《歌手》,真係嚇親一班粉絲。

繼樂壇天后林憶蓮早前落實參加內地歌唱節目《我是歌手》第5季(《歌手》)後,盛傳會加盟嘅歌手「降兩度」張敬軒(軒仔)亦喺Instagram晒出《歌手》宣傳海報,宣布參加比賽!張敬軒留言:「希望籍此,能把一些自己喜歡的、自己的歌、別人的歌好好唱一遍。」而佢亦有另外喺微博留言:「一個舞臺,一支話筒,關於音樂和情感,但願你能從中再次認識我。感謝 #歌手#拍攝、設計的團隊,#包括負責磨皮的同事# #我的ccp是亮點# #歌手張敬軒#@歌手2017」

貼文一出,網友意見不一,有人話好期待軒仔喺節目上大晒唱功,不話亦有人留言表示失望:「講話唔參加依家又參加 你本身已經係歌手 做乜仲要參加呢啲節目!?唉 已經塵埃落定 唯有希望你唱多啲廣東歌😔😔😔😔😔😔」

而曾經參加過《我是歌手4》嘅李克勤,就留言勉勵軒仔:「加油!未來幾個月就拼一拼吧!汗水+淚水+苦水+全中國都會知道你是乜水(我也是一個過來乜水),是一個很好的經歷,值得的!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!