掃呢頁CODE去手機

2017年1月29日 星期日

觀眾噓爆!鄭中基唔識唱舊愛千嬅啲歌 __,中基,楊千嬅,千嬅,鄭中基,

真唔識定係老婆面前尷尬唔唱?歌手鄭中基(Ronald)個唱請來好友林敏驄、LMF及吳君如做嘉賓,Ronald介紹君如出場時說:「今年雞年點會冇雞,唔只雞,仲有係金雞,有請大波雞。」以閃紅色衫襯短裙的君如升上台,兩人合唱《財神到》及《肥婆隻雞甩晒毛》,期間走到觀眾席握手及𢭃利是。唱罷,君如說:「我今日係金雞2.0,頭先喺後台睇你啲片,你扮男女都得,不如扮女人啦,條腿咁幼,睇你啲童年相,你對禽流雞腳, ...


真唔識定係老婆面前尷尬唔唱?

歌手鄭中基(Ronald)個唱請來好友林敏驄、LMF及吳君如做嘉賓,Ronald介紹君如出場時說:「今年雞年點會冇雞,唔只雞,仲有係金雞,有請大波雞。」以閃紅色衫襯短裙的君如升上台,兩人合唱《財神到》及《肥婆隻雞甩晒毛》,期間走到觀眾席握手及𢭃利是。唱罷,君如說:「我今日係金雞2.0,頭先喺後台睇你啲片,你扮男女都得,不如扮女人啦,條腿咁幼,睇你啲童年相,你對禽流雞腳,要攞去人道毀滅,我識你時係無掩雞籠,周圍食雞,係食雞糊。」 搞到Ronald一臉尷尬,君如隨即送上在花市買到的毛公仔雞,兩人分別在雞上簽名送給台下歌迷。

抵死的君如當面向Ronald追飛:「我都冇飛,我個女都要逼係角落到睇。」Ronald即耍冧:「唔好意思。」君如搞笑說:「自己又要畀錢,又要嚟唱,又送埋雞嚟,點都好,做多啲雞糊,密食當三番。」

另外,Encore點唱環節,有觀眾玩嘢點唱Ronald舊愛楊千嬅歌曲《烈女》,Ronald坦言不懂唱,即遭觀眾噓,Ronald說:「唔好噓。」同一觀眾繼續點同千嬅有關歌曲,點唱Ronald曾以千嬅的生日日子創作歌曲《二月三日》,Ronald只亨幾句了事。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!