掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

【冇通知老婆】謙仔半裸「咀女」兼上床 __,謙仔,羅仲謙,

唔知楊怡睇到啲相會有咩反應呢?!!!內地女藝人朱銳日前就喺微博上載咗多張網劇劇照,引嚟大批網民熱烈討論,原因係劇照中朱銳同羅仲謙上演大膽床上戲,羅仲謙赤裸上身,而朱銳就只係用床單包住重要部位,兩位主角都七情上面,羅仲謙仲咀得非常肉緊㖭,睇到一班網民嘩嘩聲!消息指羅仲謙拍呢場肉搏戲未有同老婆楊怡備案,到咗劇集就嚟出街先同老婆講。你知啦,朱銳素有「男神收割器」之稱,老婆點都會有啲擔心啩!加上楊怡依家忙 ...


唔知楊怡睇到啲相會有咩反應呢?!!!

內地女藝人朱銳日前就喺微博上載咗多張網劇劇照,引嚟大批網民熱烈討論,原因係劇照中朱銳同羅仲謙上演大膽床上戲,羅仲謙赤裸上身,而朱銳就只係用床單包住重要部位,兩位主角都七情上面,羅仲謙仲咀得非常肉緊㖭,睇到一班網民嘩嘩聲!

消息指羅仲謙拍呢場肉搏戲未有同老婆楊怡備案,到咗劇集就嚟出街先同老婆講。你知啦,朱銳素有「男神收割器」之稱,老婆點都會有啲擔心啩!加上楊怡依家忙住喺上海做舞台劇《我和春天有個約會》,想日日睇住老公都唔係咁易,好在羅仲謙都非常識做,為咗氹老婆開心,日前佢就飛咗去上海捧老婆場,老公咁錫自己,相信楊怡應該都好放心嘅!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!