掃呢頁CODE去手機

2017年1月7日 星期六

勁歌:阿倫唔拎獎 盧敏儀爆哥哥感遺憾 __,盧敏儀,譚詠麟,阿倫,

盧敏儀揭哥哥與阿倫的友誼。《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》今晚舉行,第一代《勁歌》主持人盧敏儀現身擔任嘉賓,她提到80年代譚詠麟(阿倫)與張國榮(哥哥)的競爭最為激烈,1988年阿倫宣布不再攞獎,而1989年則到哥哥宣布退出樂壇:「之後我同哥哥拍戲,佢話阿倫唔拎獎係遺憾。一個歌手希望有人同佢鬥到嘅人。」又笑謂若哥哥仍在世,阿倫必定希望與他開演唱會:「咁演唱會名可以叫『阿倫哥哥演唱會』,而唔係『阿倫 ...


盧敏儀揭哥哥與阿倫的友誼。

《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》今晚舉行,第一代《勁歌》主持人盧敏儀現身擔任嘉賓,她提到80年代譚詠麟(阿倫)與張國榮(哥哥)的競爭最為激烈,1988年阿倫宣布不再攞獎,而1989年則到哥哥宣布退出樂壇:「之後我同哥哥拍戲,佢話阿倫唔拎獎係遺憾。一個歌手希望有人同佢鬥到嘅人。」又笑謂若哥哥仍在世,阿倫必定希望與他開演唱會:「咁演唱會名可以叫『阿倫哥哥演唱會』,而唔係『阿倫伯25對演唱會』。」

盧敏儀又講到當時兩人攞獎,台下歌迷一樣熱烈,一派歡呼,另一派就噓,兼大嗌對方花名,其實兩人私下好大細路,平時會互踩對方,話大家都控制唔到歌迷。佢就話希望歌迷都愛錫樂壇,唔同偶像都畀支持,跟住就介紹陳柏宇同林奕匡出場,唱出兩位巨星張國榮及譚詠麟金曲致敬,兩人分別獻唱的金曲《誰可改變》、《左右手》、《一生中最愛》及《追》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!