掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

娛刺撈飯:情深廢柴變偉哥 張繼聰唔使做「謝生」 __,繼聰,張繼聰,

暖男得嚟仲要不屈不撓,邊度搵呀!金錢一向係冧女必殺武器,不過呢個伎倆可能因為張繼聰而改變。最近Nuts哥身邊不少紅顏知己都心心眼咁話「恨有阿聰做老公」!除咗因為佢擁有「威而鋼」嘅body,亦被佢嘅真情所感動,皆因阿聰喺1月20日凌晨喺社交網「向全世界說愛Kay」,發表慶祝錫婚嘅愛的宣言,冧暈大肚Kay就梗㗎啦,仲令一街港女成地「葡萄」,酸到流晒口水。阿聰段冧老婆宣言係咁寫嘅:「感謝成為我的妻子及最 ...




其他影片:>>






暖男得嚟仲要不屈不撓,邊度搵呀!

金錢一向係冧女必殺武器,不過呢個伎倆可能因為張繼聰而改變。最近Nuts哥身邊不少紅顏知己都心心眼咁話「恨有阿聰做老公」!除咗因為佢擁有「威而鋼」嘅body,亦被佢嘅真情所感動,皆因阿聰喺1月20日凌晨喺社交網「向全世界說愛Kay」,發表慶祝錫婚嘅愛的宣言,冧暈大肚Kay就梗㗎啦,仲令一街港女成地「葡萄」,酸到流晒口水。

阿聰段冧老婆宣言係咁寫嘅:「感謝成為我的妻子及最好嘅朋友。晃眼十年因為有你同行,就算走過高山低谷,我覺得沿途風光明媚。能夠有如此靈魂伴侶,讓這趟地球之旅變得幸福圓滿……」嘩!真係冧到呢!我Nuts哥自問集韓國熱爆劇《鬼怪》兩位男主角孔侑加李東旭嘅外表同埋情深,不過講到冧女手段喇喎,Nuts哥都甘拜下風,真係要跪求阿聰過兩招嚟傍吓身。

「B餐」暖男最搶手

或者有啲拜金港女會藐:「唓!暖男有乜用吖!唔會有情飲水飽。」冇錯,可能有啲女仔覺得日日買名牌、搭直升機去high tea、有保鏢跟出跟入好似好威,但係畀個有錢佬同你一齊咁又點啫?得閒公開數吓你、揭吓家醜咁,你估好過癮咩!雖然我唔知Kay飲阿聰啲水係咪會飽,不過做咗張太成十年都依然索爆,就知佢生活好愜意如果Nuts哥係女畀我揀,「A餐」用幾十萬買個A1廣告向我示愛賀壽,「B餐」就零消費喺社交網感激我陪佢「走過高山低谷」,我一定會揀「B餐」囉!唔係扮清高,只係嫌有啲人太銅臭啫!

「B餐」聰唔單止令你warm,佢嘅不死上進心同無敵EQ,亦叫不少雄赳赳嘅猛男為之「欽敬」!阿聰話「就算走過高山低谷,我覺得沿途風光明媚」,相信都係講緊當年婚後,天后老婆嘅事業發展將佢遠遠拋離,阿聰慘成網民圍攻嘅地底泥,無限不堪入耳嘅稱呼「廢柴老公」、「謝繼聰」等盡出,「樽鹽」半粒都冇剩,阿聰亦因為輿論壓力而患上抑鬱症,好彩佢最後都諗通咗,更加將自己嘅EQ提升到極致!記得當年Kay同陳奕迅傳緋聞,阿聰為妻護航拋金句:「我比我太太更愛陳奕迅!」一招以力打力,更加顯出佢對老婆嘅愛同風度。雖然阿聰喺口誅筆伐下成長,但佢喺不對嘅時間遇上對的人,而Kay亦將「女人最大嘅成就,就係成就老公」嘅賢妻本色發揮得淋漓盡致,兩公婆就係咁樣攜手捱過低谷,走上高山。

「震波猜枚」技驚四座

機會只係留畀有準備的人。喺老婆力撐之下,阿聰從來冇放軟手腳,一直努力裝備自己,由一支針咁嘅「廢柴」身形,練成鐵柱咁堅挺嘅爆肌胴體,42吋「胸器」、8舊腹肌加埋麒麟臂!結果冇呃你,上帝閂咗道門都會留番個窗畀你!阿聰就喺2013年接拍無綫劇《老表,你好嘢》飾演軟飯王「潮潮」人氣急升,翌年喺《老表,你好hea!》一幕「震波猜枚」更是技驚四座,成功洗霉底,同年喺無綫頒獎禮奪得「飛躍進步男藝員」,由網民口中嘅「瘟神」變成「男神」!

今時唔同往日,Kay依家佗住個女,阿聰一力擔起頭家,依家粉絲見到Kay,只識叫:「呢個咪張繼聰老婆!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!