網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月29日 星期日

龔嘉欣彈開避桃花 事業衝刺 愛情免問 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣期望演技愈見精湛,事業更上一層樓!
龔嘉欣彈開避桃花事業衝刺愛情免問無綫花旦龔嘉欣猴年名利雙收獨欠愛情,但今年雞年依然謝絕戀情,見到道具桃花更立即彈開,揚言避之則吉!另一位花旦傅嘉莉亦打算新一年向追求者「落閘」:「會SayNo!」蔡思貝則以觀眾緣為上,笑指50歲才會買桃花催谷愛情運,眾女齊齊為事業衝刺,暫時同愛情講拜拜!龔嘉欣期望演技愈見精湛,事業更上一層樓!藝人龔嘉欣(Katy)去年名利雙收,不但經常拍劇出騷密密搵銀,更在無綫台慶 ...


龔嘉欣彈開避桃花 事業衝刺 愛情免問

無綫花旦龔嘉欣猴年名利雙收獨欠愛情,但今年雞年依然謝絕戀情,見到道具桃花更立即彈開,揚言避之則吉!另一位花旦傅嘉莉亦打算新一年向追求者「落閘」:「會Say No!」蔡思貝則以觀眾緣為上,笑指50歲才會買桃花催谷愛情運,眾女齊齊為事業衝刺,暫時同愛情講拜拜!

藝人龔嘉欣(Katy)去年名利雙收,不但經常拍劇出騷密密搵銀,更在無綫台慶頒獎禮奪「最佳女配角」獎。踏入正月初二,她品嘗了豐富的開年飯,期望雞年繼續健健康康,事事順利!不過,她見到道具桃花時立即大叫「避之則吉」,受訪時笑說:「我唔係好迷信,但假嘅(桃花),如非必要都唔好掂!(因為上年多假同爛嘅桃花?)係覺得上年感情多無妄之災,希望新一年可以擺脫呢啲!」

放低包袱求突破

她笑言很喜歡真桃花,自小已養成「良好習慣」:「爺爺每年都喺公司擺桃花,我細個同阿哥成日搖棵花,爺爺都冇發現啲花瓣點解跌得咁快!」至於另一種「真桃花」,她表示會慢慢來:「如果遇到一個感覺啱嘅人,都覺得要長時間先會真正發展戀人關係。」工作方面,問到會否想冧莊奪女配?她揚言已放下包袱,期望觀眾見到其演技日益進步:「每套劇都要畀大家睇到我有唔同,或者去咗另一個階段!」

龔嘉欣猴年名利雙收,期望好運延續到雞年,繼續心想事成!
  • 龔嘉欣猴年名利雙收,期望好運延續到雞年,繼續心想事成!

文:影視組

攝:司徒國榮

化妝:亨利

服裝:MarketLibertyhk

場地:城寨風味

鳴謝:Barry @ Oneness


鍾意就快D Share啦!