網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月23日 星期一

似足兩姊妹!鄧佩儀媽咪勁後生 __,鄧佩儀,

Gloria媽咪真係好後生,兩個似足姊妹。前華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)早前抽空返加拿大溫哥華與母親見面,又與舊同學敍舊,她說:「雖然得三日,都好滿足!最難忘係人生第一次滑雪,細個嗰陣我哥哥成日叫我去,但我好驚,依家咁大個終於決定試下去滑,好好玩呀!不過真係好刺激,好驚跌落山,我哋係喺懸崖邊滑,有可能會衝到落山㗎!今次我同朋友一齊,跟埋佢哋上高難度斜坡,仲已經開始入夜,咁大個女都冇試過咁驚!嗰一 ...


Gloria媽咪真係好後生,兩個似足姊妹。

前華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)早前抽空返加拿大溫哥華與母親見面,又與舊同學敍舊,她說:「雖然得三日,都好滿足!最難忘係人生第一次滑雪,細個嗰陣我哥哥成日叫我去,但我好驚,依家咁大個終於決定試下去滑,好好玩呀!不過真係好刺激,好驚跌落山,我哋係喺懸崖邊滑,有可能會衝到落山㗎!今次我同朋友一齊,跟埋佢哋上高難度斜坡,仲已經開始入夜,咁大個女都冇試過咁驚!嗰一刻Feel到生命好珍貴!哈哈!最後我用超慢嘅速度慢慢滑落嚟,中間係有跌親pat pat,但當然冇咩事。」

單身多年的Gloria笑言此行冇艷遇,但完全不覺得Dry:「多數時間陪媽咪,因為太耐冇見喇!幾日都係Family Time多,咁其實我唔覺得冇拍拖係Dry,返嚟香港發展識咗好多朋友,之前聖誕新年都開咗幾個Party。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!