網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月8日 星期日

勁歌:堅係速遞!李克勤容祖兒湛江拎獎 __,祖兒,李克勤,克勤,容祖兒,

克勤奪「金曲金獎」,祖兒就係第十二年拎「最受歡迎女歌星」。《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》今晚舉行,「最受歡迎女歌星」由容祖兒奪得,而勁歌「金曲金獎」就由李克勤嘅《一個都不能少》奪得!一如東網所講,無綫會破例,速遞獎項送畀喺湛江開緊騷嘅佢哋,仲直播頒獎場面,獎項由藝人區永權送上!祖兒今年係十二年拎呢個獎:好感激TVB咁特別嘅安排,我知係好罕有嘅,希望在場嘅觀眾可以感覺到我嘅喜悅!」克勤話:「我冇出 ...


克勤奪「金曲金獎」,祖兒就係第十二年拎「最受歡迎女歌星」。

《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》今晚舉行,「最受歡迎女歌星」由容祖兒奪得,而勁歌「金曲金獎」就由李克勤嘅《一個都不能少》奪得!一如東網所講,無綫會破例,速遞獎項送畀喺湛江開緊騷嘅佢哋,仲直播頒獎場面,獎項由藝人區永權送上!

祖兒今年係十二年拎呢個獎:好感激TVB咁特別嘅安排,我知係好罕有嘅,希望在場嘅觀眾可以感覺到我嘅喜悅!」克勤話:「我冇出席頒獎禮,但TVB好有誠意,之前有啲頒獎禮都有畀番獎我,真係唔好意思,2017年度我希望可以親身攞獎!」又笑謂會坐在祖兒旁邊,如果祖兒仍出席的話。祖兒即笑說:「啲人話我攞好多獎,但克勤都繼續攞,我點解唔攞呢!」克勤笑說:「哇,你講啲咁嘅嘢。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!