掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

林子善明年結婚要貼地:慳得就慳! __,林子善,

閃到呢~~~藝人林子善將於2018年4月3日與圈外女友Kary結婚,子善接受東網記者訪問時坦言暫定會於將軍澳一間酒店舉行婚宴,方便一班朋友前來飲宴。被問到有一眾圈中型男馬國明、袁偉豪、黃長興等做兄弟團,有否諗住介紹姊妹給他們認識時,他謂:「唔使啦!長興結咗婚,馬明到依家為止都唔知係咪有女朋友,袁偉豪就事業為重,女朋友等佢哋自己搵啦!」講到結婚籌備方面,他表示第一樣要訂酒席,他坦言:「婚紗相就同攝影 ...


閃到呢~~~藝人林子善將於2018年4月3日與圈外女友Kary結婚,子善接受東網記者訪問時坦言暫定會於將軍澳一間酒店舉行婚宴,方便一班朋友前來飲宴。被問到有一眾圈中型男馬國明、袁偉豪、黃長興等做兄弟團,有否諗住介紹姊妹給他們認識時,他謂:「唔使長興結咗婚,馬明到依家為止都唔知係咪有女朋友,袁偉豪就事業為重,女朋友等佢哋自己搵」講到結婚籌備方面,他表示第一樣要訂酒席,他坦言:「婚紗相就同攝影 ...


閃到呢~~~

藝人林子善將於2018年4月3日與圈外女友Kary結婚,子善接受東網記者訪問時坦言暫定會於將軍澳一間酒店舉行婚宴,方便一班朋友前來飲宴。被問到有一眾圈中型男馬國明、袁偉豪、黃長興等做兄弟團,有否諗住介紹姊妹給他們認識時,他謂:「唔使長興結咗婚,馬明到依家為止都唔知係咪有女朋友,袁偉豪就事業為重,女朋友等佢哋自己搵」

講到結婚籌備方面,他表示第一樣要訂酒席,他坦言:「婚紗相就同攝影婚紗公司傾過,佢哋話十月中最好時間去馬爾代夫影,但我接咗監製梁材遠套新劇,會由七月拍到十月,睇吓夾唔夾到時間去馬爾代夫其他嘢都七七八八,仲有禮餅呀!嗰舊錢都幾大,我哋呢啲小演員,如果多啲sponsor就好,啲朋友話好多可以傾,可以慳得就慳,可以將個婚禮搞得好睇之餘,又可以貼地啲,因為我個人比較實在,唔需要穿金戴銀、想平庸啲,但同啲賓客玩得開心啲就最好。」說到他都是茶餐廳老闆,他笑言:「老闆還老闆,嗰啲叫外表風光,其實內裏好辛酸㗎!唔好睇得咁好,就算係好都唔好睇得自己咁好,做人貼地啲好,成日咁高調好危險。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!