網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

【玩人玩着自己】活希兒着婚紗踩場孫大倫子婚禮 被勸離職 __,活希兒,

活希兒雖然喺娛樂圈唔係太長嘅時間,但數到佢最爆嘅一單新聞,莫過於佢喺13年,現身中港照相器材主席孫大倫細仔孫道熙(Ryan)婚禮,當時活希兒着住一件同新娘子同款嘅婚紗踩場,更被指偷偷坐喺主家席。從未承認過同Ryan拍拖嘅活希兒,喺13年11月,現身Ryan同潮州商會會董林鎮洪女兒林珊亭(Sandee)於灣仔會展舉行嘅婚宴,點知,當日活希兒着咗一件聲稱係由契媽、即Ryan母親鄧秀英送贈嘅「晚裝裙」出 ...




其他影片:>>






活希兒雖然喺娛樂圈唔係太長嘅時間,但數到佢最爆嘅一單新聞,莫過於佢喺13年,現身中港照相器材主席孫大倫細仔孫道熙(Ryan)婚禮,當時活希兒着住一件同新娘子同款嘅婚紗踩場,更被指偷偷坐喺主家席。從未承認過同Ryan拍拖嘅活希兒,喺13年11月,現身Ryan同潮州商會會董林鎮洪女兒林珊亭(Sandee)於灣仔會展舉行嘅婚宴,點知,當日活希兒着咗一件聲稱係由契媽、即Ryan母親鄧秀英送贈嘅「晚裝裙」出席,但件「晚裝裙」咁啱同新娘子Sandee件婚紗一樣樣!事件鬧大後,活希兒有喺facebook度解釋,但事件發酵到Ryan哥哥孫道弘怒罵:「佢唔係我契妹,我冇問媽咪有冇契女,我覺得媽咪買條裙畀人唔出奇,可能係silly mistake,30歲人自己冇judgement,契媽叫你去死,唔通又去死咩。」(新聞連結: http://bit.ly/192YzIY )至於男主角Ryan亦喺fb留言:「歷史上最踩場的賓客……作為同我同年的律師嘅你,你親愛的媽媽有來到Sandee同我嘅婚禮,見到我太太條裙都唔同你講,仲叫你着,就知你玩嘢!(中略)你同你親愛的母親都無過嚟祝賀我哋都唔緊要。coz dnt wanna see u both in our life anymore(我的人生不想再見到你哋兩母女)。」雖然Ryan冇開外,但其後佢友人就點名係活希兒,仲有唔少Ryan嘅朋友幫口鬧。(新聞連結: http://bit.ly/2ivcbpI )儘管之後孫大倫攜Ryan同新抱Sandee食飯,隔日就到孫大倫太太鄧秀英帶契女活希兒現身同一地點解畫,但事件仍成為一個大笑話,亦有傳因今次事件,活希兒被律師樓勸喻離職。

(資料圖片) 孫道熙、林珊亭(資料圖片) 喺婚禮當日,活希兒(右圖右)着咗一件同新娘林珊亭件婚紗一樣嘅「晚裝」出席婚宴。(資料圖片)
事後孫道熙喺fb勁呻(資料圖片) 鬧出笑話後,孫大倫夫人、亦即孫道熙媽咪鄧秀英約活希兒食飯,仲騷咗佢喺娶新抱嗰日同活希兒影嘅合照畀記者睇。(資料圖片) 同日同場合林珊亭(左)亦有現身,仲同奶奶孫大倫夫人及活希兒合照。(資料圖片)
翌年,孫大倫(右)一家去福臨門食飯,用行動證破冰。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!