掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

綠葉李國麟北上密做男一 嘆無綫糟蹋藝員 __,無綫,

綠葉李國麟北上密做男一 嘆無綫糟蹋藝員現年61歲的李國麟,雖然四十多年來在無綫盡是做綠葉,但在內地卻獲賞識擔正男一。近日內地播映的網劇《超能少年三部曲之宿命之戰》,連宣傳海報也用他做主相,李國麟笑謂:「係TVB啲poster唔係好預我咋嘛。」他又慨嘆無綫安排曳,一個演員經常出現在三線劇,令觀眾睇到混淆,他說:「作為一個擁有龐大財產嘅公司,係糟蹋咗。」■綠葉王李國麟在無綫40多年,他大嘆公司糟蹋有料 ...


綠葉李國麟北上密做男一 嘆無綫糟蹋藝員

現年61歲的李國麟,雖然四十多年來在無綫盡是做綠葉,但在內地卻獲賞識擔正男一。近日內地播映的網劇《超能少年三部曲之宿命之戰》,連宣傳海報也用他做主相,李國麟笑謂:「係TVB啲poster唔係好預我咋嘛。」他又慨嘆無綫安排曳,一個演員經常出現在三線劇,令觀眾睇到混淆,他說:「作為一個擁有龐大財產嘅公司,係糟蹋咗。」



■綠葉王李國麟在無綫40多年,他大嘆公司糟蹋有料演員。資料圖片



■李國麟在內地網劇《超能少年三部曲之宿命之戰》擔正做男主角。微博圖片



■李國麟北上發展甚為吃香,早前有份拍攝劇集《狩魔傳》。微博圖片



■李國麟與太太Angel於02年誕下囡囡沅薐,現時他仍要努力搵錢供書教學。資料圖片

無綫「綠葉王」李國麟於74年加盟無綫以來演過逾百部劇集,忠奸角、搞笑角色無一不曉,獨是未有機會擔正做男主角。相反,李國麟近年在內地卻吃得開,不時有機會擔正做男主角,本月9日首播的內地網劇《超能少年三部曲之宿命之戰》,便由李國麟做男一,夥拍曾偉權和黃榕等演出,而該劇海報,便見他的大頭相佔了三分一之多。



■李國麟由醉心練武的鳩摩智,到奸到出汁、獲台慶頒獎禮提名男配角獎的馬元贄,他也能刻畫得很到位。





「TVB安排好曳」對於網劇海報由自己做主相,李國麟日前笑說:「係咩?咁畀面呀!」問是否首次擔正做主角?他笑謂:「唔係,上面都幾密吓,係TVB啲poster唔係好預我咋嘛。」李國麟指《超》劇開播當日於深圳舉行發佈會,自己因忙拍無綫劇而未能抽空出席:「𠵱家開緊3部劇,殺到2月幾又開《溏心風暴3》,因為公司真係唔係幾夠人,得嗰幾百個演員,係用得嘅大家都知邊啲,但我又見過有啲有質素、唔曳嘅演員幾個月冇嘢做,最高紀錄8個月都有,我都唔知點解。」

李國麟在無綫還有幾部劇拍好未出街,加埋現時開拍的3部及即將開拍的劇集,豈不是隨時於黃金時段三線劇都會見到他出現?李國麟說:「係,TVB安排好曳,大家有留意,一個演員如果幾重戲,隨時會令觀眾睇到混淆,我以一個觀眾立場就覺得好有問題,作為一個擁有龐大財產嘅公司,係糟蹋咗。」

儘管慨嘆無綫糟蹋資源,李國麟也有為無綫講好說話:「好多人話TVB啲劇唔得,編劇日日都『屙』,乜都乾晒,唔怪得佢哋。喺TVB有名未必有利,但唔明點解要鬧,TVB畀唔到我做重要角色,都有閒角畀我做,糧期準,養咗我幾十年,超碼畀到我一頭家,畀到我安全感。」





4月約滿冇人理今年4月李國麟將約滿無綫,至今仍未有人找他傾續約,問可感到擔心?他說:「佢哋好『他他條』嘅,始終香港得一個台,你唔做,做邊個呢?」對於去留問題,李國麟表示要視乎對方開出的條件,但他似乎不大樂觀:「我去年都想唔續,但冇TVB冇今日嘅我,亦冇內地市場,TVB畀我感覺係好需要我呢類演員,我都唔想離鄉別井。但我又覺得今年條件都唔係幾好,好似話公司賺少咗,咁都要向股東交代,我好明白要維持盈利,增加唔到咁梗係要向我哋開刀啦。」若續約不成可有其他打算?李國麟說:「咪打游擊囉,冇話驚唔驚㗎喇。」

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!