掃呢頁CODE去手機

2017年1月6日 星期五

當街攬啜!蘇麗珊拍片認戀翻版游學修 __,蘇麗珊,游學修,

恭喜晒!「影壇新貴」蘇麗珊被東網踢爆與「翻版游學修」拍拖,兩人於街頭又攬又錫,沉醉於戀愛當中!對於拍拖一事,蘇麗珊剛剛透過視頻作出回應,承認雙方交往當中,她說:「大家相處得好好,佢亦對我好好,因為佢唔係圈中人,冇特別公開,但係屋企人、經理人公司同同事都知,所以絕對影響唔到我工作,多謝大家關心。」而於2016年12月17日出席公開活動時,被問及感情事時,她強調再拍拖需要長時間了解對方,暫時沒有這些閒 ...




其他影片:>>






恭喜晒!

「影壇新貴」蘇麗珊被東網踢爆與「翻版游學修」拍拖,兩人於街頭又攬又錫,沉醉於戀愛當中!對於拍拖一事,蘇麗珊剛剛透過視頻作出回應,承認雙方交往當中,她說:「大家相處得好好,佢亦對我好好,因為佢唔係圈中人,冇特別公開,但係屋企人、經理人公司同同事都知,所以絕對影響唔到我工作,多謝大家關心。」

而於2016年12月17日出席公開活動時,被問及感情事時,她強調再拍拖需要長時間了解對方,暫時沒有這些閒情逸致。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!