網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月13日 星期五

女仔要矜持!「處女」苟芸慧唔會同居 __,苟芸慧,

大家好想知有冇婚前性行為,苟芸慧就話太私人唔使交代。苟芸慧跟岑麗香、鍾嘉欣及王君馨等都是「處女黨」成員,近年成員陸續結婚生子,對此苟姑娘笑說:「依家得番我一個,我係會長,不過可以再招攬會員,例如嘉欣個BB女,真係好得意,笑容好sweet!(你心唔心急?)唔想太趕急咁,真正嘅愛情係值得等待!」跟「錫礦大王」後人陸漢洋的緋聞愈來愈浮面,苟姑娘對此甚為避談,似要保護剛萌芽的戀情,她甜笑說:「佢喺賽車方面 ...


大家好想知有冇婚前性行為,苟芸慧就話太私人唔使交代。

苟芸慧跟岑麗香、鍾嘉欣及王君馨等都是「處女黨」成員,近年成員陸續結婚生子,對此苟姑娘笑說:「依家得番我一個,我係會長,不過可以再招攬會員,例如嘉欣個BB女,真係好得意,笑容好sweet!(你心唔心急?)唔想太趕急咁,真正嘅愛情係值得等待!」跟「錫礦大王」後人陸漢洋的緋聞愈來愈浮面,苟姑娘對此甚為避談,似要保護剛萌芽的戀情,她甜笑說:「佢喺賽車方面教咗我好多嘢,依家大家關係好好、好舒服!」曾被指介入天王郭富城與熊黛林的戀情,與陸漢洋開始時同樣被指是第三者?她無奈地說:「唔知點解我好容易惹到呢啲緋聞,好多謝佢有義氣出聲澄清,我係唔會做第三者,我自己都係女仔,明白感受!」

自認思想傳統

作為處女黨成員?苟姑娘坦言自己十分old school,認為女孩子應該要有矜持,她續說:「我冇試過同人同居,啲人成日話要一齊住先會加深了解,但我覺得平日相處已經可以,以前喺加拿大,我同男朋友住得好近,會煮嘢去對方屋企一齊食。或者依家嘅人唔同咗諗法,但我比較傳統保守,覺得應該要keep住矜持,所以我係處女黨成員,但喺愛情裏面,唔需要標榜住呢樣嘢。(唔會婚前性行為?)雖然我係公眾人物,但太私人嘅嘢就覺得唔需要講得太清楚!」苟姑娘謂將來結婚,會大方跟大家分享,因為這是開心事,也希望得到別人祝福,她補充說:「如果你問我,我就唔介意公開,但都要尊重番另一半!(會唔會做媽咪?)老實講依家未準備好,因為生bb係好大責任,但我唔擔心高齡,因為好多人都大年紀生,而且BB係一種緣分,唔係話你想要就有。」

Jewelry: ASHOKA BY MADIA

Shoes: Andrew Kayla

Make-up: 亨利

Hair: Sue Cheung @ Hair Corner K11

Venue: Shelter Italian Bar & Restaurant


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!