網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月29日 星期日

行大運!「超人老竇」張頴康抱女遊東京 __,超人,張頴康,

張頴康一家三口去東京過新年,認真Warm爆!無綫藝員張頴康(康仔)去年在多個電視頒獎禮奪獎,出道多年的他,演技終於獲得肯定。他為答謝太太麥雅緻的支持,康仔於農曆年請假四日,帶同太太與囡囡小豆到東京迎接雞年。一家三口走訪台場彩虹橋,暢遊主題公園及囡囡最愛的卡通人物餐廳,但旅程期間不時搭烏龍車「行大運」,康仔笑說:「地鐵線真係亂,地名又差不多,每晚會問定太太想去邊,再上網查定點去會好啲!」不停被集郵去 ...


張頴康一家三口去東京過新年,認真Warm爆!

無綫藝員張頴康(康仔)去年在多個電視頒獎禮奪獎,出道多年的他,演技終於獲得肯定。他為答謝太太麥雅緻的支持,康仔於農曆年請假四日,帶同太太與囡囡小豆到東京迎接雞年。一家三口走訪台場彩虹橋,暢遊主題公園及囡囡最愛的卡通人物餐廳,但旅程期間不時搭烏龍車「行大運」,康仔笑說:「地鐵線真係亂,地名又差不多,每晚會問定太太想去邊,再上網查定點去會好啲!」

不停被集郵

去年作品多多的康仔,在新宿鬧市頻頻被認出集郵,直言覺得開心,太太麥雅緻更笑言:「最難忘喺新宿有好多香港遊客,不停被集郵。」而今次是一家三口首次在日本過年,康仔化身「超人老竇」抱實小豆四圍去,展現強勁臂彎,又豪花五位數字為小豆添購日用品,他說:「個女開始大個,見到佢睇得開心又玩得開心,最緊要係一家人齊齊整整,咁樣好足夠!」放假享受天倫樂後,康仔便要忙為新劇《天命》開工,繼續為家庭拼搏。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!