掃呢頁CODE去手機

2017年1月14日 星期六

溫家偉助查懵盛盛 __,溫家偉,

溫家偉從警署步出時頭耷耷。
溫家偉助查懵盛盛有份參與拍攝的溫家偉前晚同樣被澳門警方請到澳門治安警察廳情報科協助調查,昨日凌晨接受本報電話訪問時坦言不太清楚所為何事:「拍攝嗰陣,我都唔知嗰度係咪警署,因為啲中文字譯番做英文我都唔係好識。」他指電影公司會處理事件,而他只是演員,角色被動:「其實拍嘢嗰陣主要都係聽導演講,呢度拍就呢度拍,唔會話問啲咩問題,導演叫衝出嚟咪衝。」問到之後會否再去澳門拍攝,以及香港戲份何時開工拍攝?他指一 ...


溫家偉助查懵盛盛

有份參與拍攝的溫家偉前晚同樣被澳門警方請到澳門治安警察廳情報科協助調查,昨日凌晨接受本報電話訪問時坦言不太清楚所為何事:「拍攝嗰陣,我都唔知嗰度係咪警署,因為啲中文字譯番做英文我都唔係好識。」他指電影公司會處理事件,而他只是演員,角色被動:「其實拍嘢嗰陣主要都係聽導演講,呢度拍就呢度拍,唔會話問啲咩問題,導演叫衝出嚟咪衝。」問到之後會否再去澳門拍攝,以及香港戲份何時開工拍攝?他指一切交由劇組安排,現正等候通知。


鍾意就快D Share啦!