掃呢頁CODE去手機

2017年1月24日 星期二

【又被問價】全盛時期嘅莊思敏可以被問價幾多次? __,莊思敏,

查看相片拿督女莊思敏時不時就被「問價」陪過夜,都可以堪稱為娛樂圈最常被問價嘅女藝人之一,到底全盛時期嘅莊思敏可以被問價幾多次?佢「身價」暴漲幾多大家又知唔知?查看相片2015年,莊思敏喺社交網站貼出一張電郵內容,寄件者指自己好欣賞莊思敏,願意畀10萬蚊請莊思敏「陪佢一晚」,貴為拿督女屋企有錢,莊思敏笑指10萬連「買隻鈪」都唔夠。查看相片兩年後嘅今日,莊思敏已經升價百倍,最近有人開價1000萬,只為 ...


查看相片

拿督女莊思敏時不時就被「問價」陪過夜,都可以堪稱為娛樂圈最常被問價嘅女藝人之一,到底全盛時期嘅莊思敏可以被問價幾多次?佢「身價」暴漲幾多大家又知唔知?

查看相片

2015年,莊思敏喺社交網站貼出一張電郵內容,寄件者指自己好欣賞莊思敏,願意畀10萬蚊請莊思敏「陪佢一晚」,貴為拿督女屋企有錢,莊思敏笑指10萬連「買隻鈪」都唔夠。

查看相片

兩年後嘅今日,莊思敏已經升價百倍,最近有人開價1000萬,只為求莊思敏可以陪佢一晚。

其實今個月已經係第二次有人問價,對上一個係開價100萬,短短幾日就已經跳升至1000萬,升得仲快過香港啲樓價。

不過無論係1000萬定10萬,莊思敏都係say no.

查看相片

除咗莊思敏被問價,佢個妹莊思明都一樣,不過妹妹個價就低啲,對方只係開出200萬,話想搵佢「玩」,咁當然都係被佢一口拒絕啦,莊思明話「我不是一件玩具」,仲叫對方以後問其他人去賺呢啲錢好喇。


鍾意就快D Share啦!