掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

【動畫●孕婦三寶出動】一頭白髮唔敢染 有咗舒淇搬屋避維修 __,舒淇,



其他影片:>>






對於舒淇嚟講,想染白頭髮?唔好意思,忍一忍啦! 因為染髮劑嘅毒素會影響個BB,所以舒淇就算見到自己就快變成白髮魔女都好,都唔可以染髮。為咗可以陀好呢個B,舒淇已經盡量減少工作,就算要宣傳電影都好,舒淇都已經私底下拒絕電影公司。難怪舒淇已經喺Instagram講明自己已經收爐啦!以往出埠,舒淇都係黑超現身機場,不過依家就完全唔同啦!出齊孕婦三寶,口罩、鬆身衫、平底鞋。話晒有咗喎,機場人多口雜,喺飛機 ...


對於舒淇嚟講,想染白頭髮?唔好意思,忍一忍啦! 因為染髮劑嘅毒素會影響個BB,所以舒淇就算見到自己就快變成白髮魔女都好,都唔可以染髮。

為咗可以陀好呢個B,舒淇已經盡量減少工作,就算要宣傳電影都好,舒淇都已經私底下拒絕電影公司。難怪舒淇已經喺Instagram講明自己已經收爐啦!

以往出埠,舒淇都係黑超現身機場,不過依家就完全唔同啦! 出齊孕婦三寶,口罩、鬆身衫、平底鞋。話晒有咗喎,機場人多口雜,喺飛機上面空氣又唔流通,梗係要一罩防身。就連拎行李上車呢啲都要助手幫忙,自己就安坐車廂入面等開車。

不過,諗住係屋企靜心安胎嘅舒淇,撞正住緊嘅地方外牆要維修,單係沙塵滾滾呢樣,已經令舒淇急急搬走。現時舒淇同馮德倫嘅南灣愛巢,成幢大廈搭晒棚,就咁睇以為係拆樓重建。

莫講話大肚不宜動土嘅問題,單係鑽牆、油漆呢啲,正常人吸得多都唔掂,何況係孕婦。兩公婆即時急急腳搵地方搬走,每月花成廿萬租住淺水灣花園大廈一個近二千呎嘅向海單位。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!