掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

【有一種女朋友…】舊愛崔建邦霉夾燶 唐詩詠:我有陪過佢 __,崔建邦,唐詩詠,

唐詩詠噚晚首次同男友洪永城,以情侶檔出席新年倒數活動,同男友拍拖當出騷嘅唐詩詠,全晚如沐春風,相反,舊愛崔建邦,日前接受周刊訪問時,透露自己人生經歷大起大跌;賺到錢嗰時,生活過得好揮霍,但當跌番落嚟做PA,人工得$11,000,經濟陷入谷底,最窮嗰陣,甚至連八達通嗰50蚊按金,都要拎番出嚟用。(新聞連結:http://bit.ly/2hG6ENq)曾經原諒過崔建邦七十個七次嘅詩詠,當時就連 ...




其他影片:>>






唐詩詠噚晚首次同男友洪永城,以情侶檔出席新年倒數活動,同男友拍拖當出騷嘅唐詩詠,全晚如沐春風,相反,舊愛崔建邦,日前接受周刊訪問時,透露自己人生經歷大起大跌;賺到錢嗰時,生活過得好揮霍,但當跌番落嚟做PA,人工得$11,000,經濟陷入谷底,最窮嗰陣,甚至連八達通嗰50蚊按金,都要拎番出嚟用。(新聞連結:http://bit.ly/2hG6ENq )曾經原諒過崔建邦七十個七次嘅詩詠,當時就連大家都覺得邦邦唔抵幫,但詩詠仍然不離不棄,形容為「盲撐」,可惜男方仍然繼續偷食,最後詩詠下定決心分手,更感謝崔建邦謂:「感激佢,發生過嘅經歷,令我學到好多嘢,以前的經歷係一個好好嘅經驗,可以幫助我演戲嘅路,當我要演一個唔開心的角色,我可以想起我嘅經歷。」一次又一次的背叛,令唐詩詠學會帶眼識人,同洪永城拍拖之前,佢講過擇偶條件:「專一,我好堅持一定要專一,呢樣係好基本嘅嘢!我知道自己未必識睇人,不過最緊要係識得睇啱我嘅人,我知道我一定會搵到個好錫我嘅人!」講番依家……對於前度嘅「辛酸史」,詩詠噚晚喺活動上就話:「o依家間中都會Whatsapp佢,佢以前啲嘢我都知道!」問到當時有冇幫過對方,詩詠表示:「唔可以咁講,有陪過佢。人總有低潮,佢係一個堅強嘅人,相信佢可以渡過!」問佢覺唔覺得崔建邦生性咗?詩詠就答:「我覺得每個人經歷一啲嘢,會有所啓發,以前嘅嘢唔使再講啦,總之以後識得把握人生就得新一年希望佢開開心心,幸福快樂。」

(攝影:陳俊強) 同男友洪永城喺台上打情罵俏,拍拖之餘又有錢賺,難怪詩詠笑得咁開心! 唐詩詠話崔建邦係一個堅強嘅人。
曾幾何時,詩詠都同過崔建邦孖住做活動!(資料圖片) 亦試過去茶記開餐!(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!