掃呢頁CODE去手機

2017年1月9日 星期一

洋蔥!自爆零收入 何雁詩攬住父母爆喊 __,何雁詩,

加油呀!歌手何雁詩入行8年,拍過唔少劇集,亦到唱過唔少歌,今年喺樂壇仲有唔錯嘅成績。嗌拍劇好辛苦今晚何雁詩就喺社交網站有感而發,打咗篇文抒發自己入行多年嘅感想,仲自爆自己喺父母面前爆喊:「『拍劇真係好辛苦』上星期爸爸抱著(着)我,媽媽坐在我旁,由我大哭。好久沒有放聲大哭,因為我是堅強的女孩子。」之後佢又自己試過0收入,而且仲要一段時間,都好彩有父母支持我,今年做到少少成績畀父母睇,佢話:「這幾年經 ...


加油呀!

歌手何雁詩入行8年,拍過唔少劇集,亦到唱過唔少歌,今年喺樂壇仲有唔錯嘅成績。

嗌拍劇好辛苦

今晚何雁詩就喺社交網站有感而發,打咗篇文抒發自己入行多年嘅感想,仲自爆自己喺父母面前爆喊:「『拍劇真係好辛苦』上星期爸爸抱著(着)我,媽媽坐在我旁,由我大哭。好久沒有放聲大哭,因為我是堅強的女孩子。」

之後佢又自己試過0收入,而且仲要一段時間,都好彩有父母支持我,今年做到少少成績畀父母睇,佢話:「這幾年經歷過沒有收入的日子(而且月份很多),家人從不需要我賺大錢,但一直家人供書教學,入行八年,我覺得一個成熟的人也至少希望自給自足,不用家人擔心吧?若然我再沒有穩定收入,恐怕也不能再做音樂,因為實在不能讓家人擔心一輩子。今年我好幸運,因為我的歌曲有點兒回響,終於能拿著(着)一點兒成績回家給父母看。」

希望同大家合唱

最後佢話只要唔好放棄,就會得到好結果:「堅持每一分工作都好認真去做,這一刻不是最好,但我相信只要我不放棄,一步一步走上去,有天一定會很好。童年時我會在專輯推出第一天就背熟每首歌的歌詞,會在筆記本抄寫歌詞,然後在車上放聲唱。有一天我希望你們也會在我專輯推出那天,用心背熟歌詞,然後一天我們一起大合唱。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!