網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月20日 星期五

【傅嘉莉真空上陣】逼婚洪永城致冷戰?唐詩詠:有一排冇見 __,傅嘉莉,唐詩詠,洪永城,

寰宇集團成立30年,今晚喺尖沙嘴洲際酒店設宴,請咗好多嘉賓一齊慶祝,好似導演邱禮濤、李力持、劉偉強、爾冬陞、杜琪峯等,捧場嘅藝人亦都唔少,包括鮑起靜、艾威、陳志雲、洪金寶、汪明荃等。當然唔少得嘅就梗係一班女星啦,好似嚟緊有新戲上嘅周秀娜、感情被指有變數嘅唐詩詠、傅嘉莉、莊思敏、薛凱琪等,呢啲場合都係佢哋一展身材嘅機會。娜姐就着住一件黑色透視長裙現身,無論上半身定長腿都若隱若現。另一位好搶風頭嘅,就 ...




其他影片:>>






寰宇集團成立30年,今晚喺尖沙嘴洲際酒店設宴,請咗好多嘉賓一齊慶祝,好似導演邱禮濤、李力持、劉偉強、爾冬陞、杜琪峯等,捧場嘅藝人亦都唔少,包括鮑起靜、艾威、陳志雲、洪金寶、汪明荃等。當然唔少得嘅就梗係一班女星啦,好似嚟緊有新戲上嘅周秀娜、感情被指有變數嘅唐詩詠、傅嘉莉、莊思敏、薛凱琪等,呢啲場合都係佢哋一展身材嘅機會。娜姐就着住一件黑色透視長裙現身,無論上半身定長腿都若隱若現。另一位好搶風頭嘅,就係大露背嘅傅嘉莉,佢真空上陣淨係着住黑色吊帶背心,不過正面加多咗條長長頸鍊遮一遮事業線,性感得嚟好神秘,而莊思敏同陳鈺芸(JuJu)就分別着住黑色同綠色吊帶裙谷胸現身。至於有傳情變嘅唐詩詠就一身白色打扮出現,谷胸之餘又露長腿,講到有報道今日話佢同男友洪永城冷戰(新聞連結: http://bit.ly/2k70LtO ),佢話今日先睇到報道,又就唔認之前一個人去旅行係散心:「2016年講得太多感情事,希望大家唔好忽略我嘅工作。」咁詩詠同男友有幾耐冇見?佢話:「都有一段時間喇,大家都忙住拍劇。」但一直都有指兩人同居喎,詩詠就反笑番記者:「你就同居!(意指唔係同居)」佢仲話如果兩人相處有問題,一定會公開交代。今日報道仲話過唐詩詠想結婚,但洪永城唔肯,先出現呢次冷戰,詩詠就講得好玄:「每個女仔都會諗過結婚,不過就唔係呢個問題。呢個moment我想專注咗事業先。」

(攝影:陳順禎) 娜姐着透視裝
傅嘉莉晒玉背 前面都好有睇頭。
唐詩詠贏晒,有胸兼露長腿。 佢冇講係咪同洪永城分咗手,只係話有一排冇見。 2017年想講番多啲工作,即係話唔再講感情。
薛凱琪着花花裙。 莊思敏 泰國最靚變性人Poyd
佘詩曼

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!