掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

【咖哩雞飯正】鄭嘉穎交待澳門出事過情 __,嘉穎,鄭嘉穎,

鄭嘉穎同導演陳果拍片解畫!鄭嘉穎尋日喺澳門拍新片《九龍不敗》時,竟然被邀請返治安警察局協助調查,搞到夜晚先獲釋,嘉穎凌晨仲即刻趕搭直升機返香港,究竟成件事係點呢?嘉穎同導演陳果就拍咗條片交待番件事,一開始陳果就先向嘉穎講唔好意思,仲話佢係無辜,嘉穎就話入咗治安警察局時電話畀人收晒所以冇得回覆當時發生冇嘢事,陳果:「我哋喺澳門陸軍俱樂部上邊嘅博物館,因為個地方好靚好有澳門感覺,加埋想拍澳門CID出發 ...


鄭嘉穎同導演陳果拍片解畫!

鄭嘉穎尋日喺澳門拍新片《九龍不敗》時,竟然被邀請返治安警察局協助調查,搞到夜晚先獲釋,嘉穎凌晨仲即刻趕搭直升機返香港,究竟成件事係點呢?

嘉穎同導演陳果就拍咗條片交待番件事,一開始陳果就先向嘉穎講唔好意思,仲話佢係無辜,嘉穎就話入咗治安警察局時電話畀人收晒所以冇得回覆當時發生冇嘢事,陳果:「我哋喺澳門陸軍俱樂部上邊嘅博物館,因為個地方好靚好有澳門感覺,加埋想拍澳門CID出發做嘢嘅場面,啲器材就擺喺車度拍,點知就觸及咗法律禁區,全部請晒返去接受調查,情況係正常,我哋有錯,嘉穎陪我哋去就好無辜,依家已經落晒口供。」

嘉穎仲話當地嘅警察好Nice:「佢哋好有禮貌,我哋仲食咗一餐差館飯,佢哋推介嘅咖哩雞飯幾好食。」陳果最後就話事件已經圓滿結束,嘉穎就希望之後喺澳門嘅拍攝會順利。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!