掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

心口紅色一撻撻!周秀娜皮膚過敏照谷胸 __,周秀娜,

周秀娜成條頸同心口,都因為皮膚過敏搞到紅色一撻撻,陰公豬囉!「女神」周秀娜昨晚在社交網上載張「木乃伊」造形的敷臉相,她指因為皮膚過敏,感到相當痕癢,她更要戒辛辣酸性酒精海鮮。飲酒出事經過一日的療傷後,周秀娜今晚出席HMV數碼中國集團盛大周年晚宴,現場見她已回復了不少狀態,但她頸和心口位置仍呈現少許紅印,她解釋說:「日前飲咗啲酒,塊臉又痕又腫又痕,夜晚瞓唔到,醫生話應該係天氣轉變,係空氣引致敏感,醫 ...


周秀娜成條頸同心口,都因為皮膚過敏搞到紅色一撻撻,陰公豬囉!

「女神」周秀娜昨晚在社交網上載張「木乃伊」造形的敷臉相,她指因為皮膚過敏,感到相當痕癢,她更要戒辛辣酸性酒精海鮮。

飲酒出事

經過一日的療傷後,周秀娜今晚出席HMV數碼中國集團盛大周年晚宴,現場見她已回復了不少狀態,但她頸和心口位置仍呈現少許紅印,她解釋說:「日前飲咗啲酒,塊臉又痕又腫又痕,夜晚瞓唔到,醫生話應該係天氣轉變,係空氣引致敏感,醫生介紹一種濕裹療法畀我,係將藥膏搽入濕巾敷臉。今次真係Dry(乾)到上臉嘞。」問到是否想找男友為自己滋潤一下,她笑言如果空氣問題,有男友都保護不到。問到是否想夫個男人保護?周秀娜就謂:「每個女人都想有人保護嘅。」現上她配上紋身手袖到場,她指自己19歲時為了紀念己成長,在耳背紋身留念,但現場覺得拍古裝片需要遮蓋感到麻煩,但脫紋身又擔心有疤痕。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!