掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

「胸」襲街市!李曼筠成功氹掂大肥雞 __,李曼筠,

李曼筠去街市買餸都咁「峰」騷。女星李曼筠(Maggie)每年都會炮製新春大餐,今年亦不例外,以露肩低胸裝上陣的她親自去街市買料,落手揀生猛海鮮、蔬菜及生果,更到雞檔揀雞,Maggie細心地聽檔主教如何揀新鮮雞,又毫無懼色拎起肥雞拍照,有養寵物的Maggie馴服動物果然有一手,繼往年成功氹蟒蛇氹馬匹,今次她一拎大肥雞上手,肥雞都聽聽話話,老闆娘也稱讚她夠大膽又叻女。新正頭着紅底Maggie表示自細就 ...




其他影片:>>






李曼筠去街市買餸都咁「峰」騷。

女星李曼筠(Maggie)每年都會炮製新春大餐,今年亦不例外,以露肩低胸裝上陣的她親自去街市買料,落手揀生猛海鮮、蔬菜及生果,更到雞檔揀雞,Maggie細心地聽檔主教如何揀新鮮雞,又毫無懼色拎起肥雞拍照,有養寵物的Maggie馴服動物果然有一手,繼往年成功氹蟒蛇氹馬匹,今次她一拎大肥雞上手,肥雞都聽聽話話,老闆娘也稱讚她夠大膽又叻女。

新正頭着紅底

Maggie表示自細就很愛吃,長大後則對落廚非常好奇,經常入廚房請教媽咪,在近年兩母女會齊齊研究賀年大餐,她謂:「好似最近我哋整煲仔飯,都會一齊研究點整好啲。」講到新年習俗,Maggie堅持要年廿八洗邋遢,新正頭穿紅色內衣褲,以及會給她的幾隻貓咪壓歲錢:「親友嚟我屋企拜年,佢哋都會畀利是我啲貓,我會幫貓咪儲起,第時用嚟買貓糧同睇醫生。」身材有點「脹爆」的Maggie笑言她易肥易瘦,由中秋開始就是儲肥的日子,新春佳節更要「過肥年」,一於要食得好懶理減肥,她笑說:「我冇刻意節食,寧願做更多運動,冇話肥啲定瘦啲靚,最緊要均勻,同個人開心,過量節食有時令自己抑鬱,早幾年為減肥唔食嘢,甚至聞到香味都反胃,嗰個階段唔健康。」

繼續唔拍拖

講到新一年願望,Maggie希望可兼顧主持及拍戲,而一月已開了一個好頭:「已經接咗啲工作,會主持節目,之前拍咗套戲就二月上映。」此外,她想做幕後及一些跟演藝事業無關的工作:「都開始有啲方向。(搞生意?)類似,但未公開得住,生肖運程話我今年事業順利,係一個行動年,做咗係有回報,所以要更加努力!(感情方面呢?)安排咗咁多工作,希望今年繼續唔拍拖,將啲桃花放晒去工作度,唔好冇啦啦走個拍拖嘅人出嚟呀!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!