掃呢頁CODE去手機

2017年1月29日 星期日

爸爸恨抱孫 傅嘉莉拋個波畀阿哥 __,傅嘉莉,

一心繼續搏殺的傅嘉莉知道爸爸想抱孫,惟有將此重任交畀哥哥負責!
爸爸恨抱孫傅嘉莉拋個波畀阿哥藝人傅嘉莉(Kelly)日前到旺角花墟買花行大運,在無綫新劇《財神駕到》首任女主角的她笑言要搬桃花回家,藉此催谷觀眾緣:「以前覺得未需要,但今年想試買桃花!我希望人緣好啲,唔一定指異性緣,而係想多啲人鍾意我嘅新劇角色!」首度擔正的她坦言受寵若驚,更為此「搏到盡」,每日只睡兩小時:「拍劇期間仲拍埋另一部劇,通宵拍完一部就出去拍另一部,連續兩個禮拜都每日只瞓兩個鐘!」一心繼 ...


爸爸恨抱孫 傅嘉莉拋個波畀阿哥

藝人傅嘉莉(Kelly)日前到旺角花墟買花行大運,在無綫新劇《財神駕到》首任女主角的她笑言要搬桃花回家,藉此催谷觀眾緣:「以前覺得未需要,但今年想試買桃花!我希望人緣好啲,唔一定指異性緣,而係想多啲人鍾意我嘅新劇角色!」首度擔正的她坦言受寵若驚,更為此「搏到盡」,每日只睡兩小時:「拍劇期間仲拍埋另一部劇,通宵拍完一部就出去拍另一部,連續兩個禮拜都每日只瞓兩個鐘!」

諗定請人食檸檬

問到戀愛運,Kelly指家中長輩雖然沒有催婚,但爸爸非常恨抱孫,但她決定先作事業衝刺,講明新一年謝絕異性追求:「2016年太多誤會。(有人追都會拒絕?)會Say no,但我唔會講得咁明確,唔搵對方就已經知。(目前有人追?)冇,又可能我完全感覺唔到。(父母有冇催婚?)佢哋都希望我幸福,但認識我係工作狂,所以我將家庭重任交畀哥哥,叫佢快啲結婚,頂住檔先,因為爸爸好鍾意小朋友。(佢想抱孫?)佢好恨呀!成日玩人哋隔籬鄰舍啲孫!」

髮型:Ray Mork @ Fifth salon

場地及花卉:Brighten繽紛

傅嘉莉搏到盡,肯定長做長有。
  • 傅嘉莉搏到盡,肯定長做長有。

_


鍾意就快D Share啦!