掃呢頁CODE去手機

2017年1月30日 星期一

杜如風做導遊怕團友反 __,杜如風,

星島日報相片【星島日報報道】日本通杜如風跟旅行社合作,首次親身擔任導遊,帶團友豪遊日本本州。昨日杜如風早上8時前已到達機場,她透露會跟團友玩足5日4夜,而每位團費高達88,888港元,她坦言感到好大壓力。她笑說:「死啦!我畀番咩團友好呢!之前開茶會,我有問佢想睇我表演咩,希望盡量滿足佢要求,唔好反我,因為團費太貴!」杜如風透露刪減了不少睇風景的行程,因為她最厲害是購物,更可出手幫團友們襯衫。此外, ...


星島日報相片【星島日報報道】日本通杜如風跟旅行社合作,首次親身擔任導遊,帶團友豪遊日本本州。昨日杜如風早上8時前已到達機場,她透露會跟團友玩足5日4夜,而每位團費高達88,888港元,她坦言感到好大壓力。她笑說:「死我畀番咩團友好呢!之前開茶會,我有問佢想睇我表演咩,希望盡量滿足佢要求,唔好反我,因為團費太貴!」杜如風透露刪減了不少睇風景的行程,因為她最厲害是購物,更可出手幫團友們襯衫。此外, ...


星島日報相片

【星島日報報道】日本通杜如風跟旅行社合作,首次親身擔任導遊,帶團友豪遊日本本州。昨日杜如風早上8時前已到達機場,她透露會跟團友玩足5日4夜,而每位團費高達88,888港元,她坦言感到好大壓力。她笑說:「死我畀番 咩團友好呢!之前開茶會,我有問佢 想睇我表演 咩,希望盡量滿足佢 要求,唔好反我 ,因為團費太貴!」

杜如風透露刪減了不少睇風景的行程,因為她最厲害是購物,更可出手幫團友們襯衫。此外,杜如風笑指是次親身感受「帶住矛盾去旅行」,她笑說:「今次帶埋媽咪去。我帶團友去買 ,咁我梗係會買埋一份但媽咪又唔畀我買,所以一定會嘈。好彩聽日赤口,嘈晒佢之後任買唔嬲。」文、圖:駱震寧

娛樂


鍾意就快D Share啦!