掃呢頁CODE去手機

2017年1月6日 星期五

單拖回歸拍新處境劇 劉丹諗定添食 __,劉丹,

新處境劇暫定180集,劉丹笑謂以他的經驗一定會添食。無綫全新處境劇《愛.回家之開心速遞》將會在2月20日出街,劉丹、單立文、湯盈盈、呂慧儀、羅樂林、蘇韻姿、陳浚霆等演員在將軍澳電視城舉行記招。劉丹飾演速遞公司老闆有三個女兒,呂慧儀與新人蘇韻姿飾演二女及三女,至於大女則保持神祕。新處境劇增添靈異新元素,陳浚霆則在劇中扮鬼。唔認「爆騷王」新處境劇暫定180集,劉丹笑謂以他的經驗一定會添食,他說:「我拍 ...




其他影片:>>






新處境劇暫定180集,劉丹笑謂以他的經驗一定會添食。

無綫全新處境劇《愛.回家之開心速遞》將會在2月20日出街,劉丹、單立文、湯盈盈、呂慧儀、羅樂林、蘇韻姿、陳浚霆等演員在將軍澳電視城舉行記招。

劉丹飾演速遞公司老闆有三個女兒,呂慧儀與新人蘇韻姿飾演二女及三女,至於大女則保持神祕。新處境劇增添靈異新元素,陳浚霆則在劇中扮鬼。

唔認「爆騷王」

新處境劇暫定180集,劉丹笑謂以他的經驗一定會添食,他說:「我拍嘅處境劇未少過七百集,《真情》初頭話拍一百集,最尾變咗一千一百幾集。」問劉丹豈不是「爆騷王」?他笑說:「唔好咁講,年紀大喇,拍處境劇好處係唔使捱夜,可以準時收工。」

「馬家」成員全部冇份

《愛.回家之開心速遞》有八成是新人,劉丹合作開的「馬家」成員更沒有份參與,問到戲中大女角色會否挑選馬家成員?他說:「我真係唔知,不過真係無所謂,公司個個都好熟,開劇頭一個禮拜係磨合期,之後大家關係都會好密切。」問到處境劇是否變成了訓練班?他說:「唔係,佢哋都拍咗好多劇,啲戲都有進步,希望有多啲新火花。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!