網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月12日 星期四

司警帶走調查 陳凱琳:嘉穎報咗平安 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳話嘉穎已經報咗平安。藝人鄭嘉穎被澳門司警帶返總部調查,身在香港的女友陳凱琳(Grace)就指男友於事發後不久便向她報平安:「當時我拍緊《平安谷.逐個捉》外景,佢同我講發生咗件咁嘅事,叫我唔好擔心,相信佢哋會處理好件事,希望今晚返到香港。」又指男友連日為電影來回香港、澳門兩地。問會否過澳門了解情況,Grace謂:「相信佢有咩事都會打畀我先,唔會唔同我講。(擔心佢惹麻煩?)睇定啲先,佢哋都會好合 ...


陳凱琳話嘉穎已經報咗平安。

藝人鄭嘉穎被澳門司警帶返總部調查,身在香港的女友陳凱琳(Grace)就指男友於事發後不久便向她報平安:「當時我拍緊《平安谷.逐個捉》外景,佢同我講發生咗件咁嘅事,叫我唔好擔心,相信佢哋會處理好件事,希望今晚返到香港。」又指男友連日為電影來回香港、澳門兩地。

問會否過澳門了解情況,Grace謂:「相信佢有咩事都會打畀我先,唔會唔同我講。(擔心佢惹麻煩?)睇定啲先,佢哋都會好合作咁協助調查,依家唯一可以做係等佢消息打電話返嚟。(佢返香港會接佢?)一步步睇下點先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!