網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月13日 星期五

唐詩詠新戲做妓女 洪永城讚好有品味 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城話會包場撐女友新戲。藝人洪永城出席無綫新劇《味想天開》宣傳,對於劇集今周平均收22點,認為成績應可更好,更揚言若該劇收視達30點,承諾將孭住肥媽遊街,問到早前唐詩詠透露會於新片中首次破格演妓女及小三,更會穿上吊帶緊身裙襯魚網絲襪示人,谷胸又晒腿,更獲Bob激讚佢做妓女做得神似,今日洪永城出席活動時,問到為何不找女友唐詩詠出動幫手宣傳?他謂:「佢忙緊拍劇同宣傳新電影。(佢新戲演妓女喎!)呢個係 ...


洪永城話會包場撐女友新戲。

藝人洪永城出席無綫新劇《味想天開》宣傳,對於劇集今周平均收22點,認為成績應可更好,更揚言若該劇收視達30點,承諾將孭住肥媽遊街,問到早前唐詩詠透露會於新片中首次破格演妓女及小三,更會穿上吊帶緊身裙襯魚網絲襪示人,谷胸又晒腿,更獲Bob激讚佢做妓女做得神似,今日洪永城出席活動時,問到為何不找女友唐詩詠出動幫手宣傳?他謂:「佢忙緊拍劇同宣傳新電影。(佢新戲演妓女喎!)呢個係好有品味嘅職業,佢個人都係,我一定會支持,仲會叫晒朋友去睇,包場好,總之想發達就去睇。(諗住睇幾多場?)一得閒就去睇喺網上都會幫佢宣傳。」

拍旅遊節目被警察扣查用錢搞掂

對於鄭嘉穎因新戲外景於未有申請情況下硬闖澳門保安部隊事務局,因而被當局帶走問話,問到有否向嘉穎女友陳凱琳慰問?洪永城謂:「應該冇事啫,演員唔會牽涉入去,都唔算刑事,係程序上亂咗啫!」更透露也曾於外地為無綫拍旅遊節目,期間被當地警察拉埋一邊,最終由劇組給予數百元美金了事,但他不願再透露詳情,只謂若然不用錢解決,相信會被該些人打。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!