掃呢頁CODE去手機

2017年1月16日 星期一

莊思明引男友露肉 __,莊思明,思明,

莊思明、楊明
莊思明引男友露肉莊思明昨晚谷胸行紅地氈,男友楊明事前未過目,一見即激讚:「正囉!我今日都太密實喇,要露多啲,下次要半裸先得。」提到有否趁機會見家長?思明指今次太趕而未有時間,但指父母對楊明的印象OK:「讚佢好有禮貌、好乖仔。」講到思明被傳有孕,父母有否過問?楊明說:「Auntie有問我,佢都知唔係有咗,有叫佢唔使擔心。」莊思明、楊明 ...


莊思明引男友露肉

莊思明昨晚谷胸行紅地氈,男友楊明事前未過目,一見即激讚:「正囉!我今日都太密實喇,要露多啲,下次要半裸先得。」提到有否趁機會見家長?思明指今次太趕而未有時間,但指父母對楊明的印象OK:「讚佢好有禮貌、好乖仔。」講到思明被傳有孕,父母有否過問?楊明說:「Auntie有問我,佢都知唔係有咗,有叫佢唔使擔心。」


鍾意就快D Share啦!