掃呢頁CODE去手機

2017年1月8日 星期日

當新人捧?黎耀祥一日三套劇:都驚睇厭 __,黎耀祥,

會唔會又一日死3次㗎?藝員黎耀祥、陳展鵬、胡定欣、龔嘉欣、眾港姐、港男及一眾高層在大球場出席慈善步行活動人多勢眾,相比下,ViuTv的隊伍就顯得失色。黎耀祥出席慈善步行多年,祥仔坦言今年見不到亞視的隊伍有少許感觸,他說:「亞視好多人我哋都認識,好似劉錫賢等,有啲老闆我哋又熟,你知佢哋又嘈,有佢哋熱鬧好多,今年變咗ViuTv好似比較靜。不過唔緊要,潮流就係咁一代一代。(你哋贏晒聲勢?)OK喇,攞獎嘅 ...




其他影片:>>






會唔會又一日死3次㗎?

藝員黎耀祥、陳展鵬、胡定欣、龔嘉欣、眾港姐、港男及一眾高層在大球場出席慈善步行活動人多勢眾,相比下,ViuTv的隊伍就顯得失色。黎耀祥出席慈善步行多年,祥仔坦言今年見不到亞視的隊伍有少許感觸,他說:「亞視好多人我哋都認識,好似劉錫賢等,有啲老闆我哋又熟,你知佢哋又嘈,有佢哋熱鬧好多,今年變咗ViuTv好似比較靜。不過唔緊要,潮流就係咁一代一代。(你哋贏晒聲勢?)OK喇,攞獎嘅同事都到齊。」

黎耀祥的新劇《財神駕到》將推出,加上《巾幗梟雄3》,早上又重播《西遊記(貳)》,全日也可看到黎耀祥,他笑說:「唉,真係無可奈何!重播就唔計啦,不過都OK啦,《財》劇原本打算上年賀年檔期推出,但最後出咗《公公出宮》,今年先出算應下節,《巾幗3》都就快完。(可擔心觀眾看膩?)都驚,不過好快啫,我人生都好快完,哈哈。不過好多觀眾同我反映好掛住同鍾意睇《愛·回家之八時入席》。(無綫當你係新人咁力捧?)哈哈,當然啦,等大家見多啲我,見得多就會紅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!